  • 41. Data: 2011-01-05 18:15:49
    Temat: Re: Fazer 1000
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-01-05 18:54, Daniel Kowalski pisze:

    > To chyba podobnie jak z VFR 800, która coraz bardziej wpada mi w oko.
    > Nie ukrywam, że motong ma spełniać też moje oczekiwania estetyczne.
    > Dlatego na przykład nie bardzo pasiłby mi V-Strom lub TDM (kwestia gustu.

    Jesli juz doszedles do VFR to czemu od razu nie do X-a ? :D

    Nie kazdemu sie podoba ale do turystyki lepszy jest niz Fazer
    na winklach tez lepiej sobie radzi :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 42. Data: 2011-01-06 02:11:57
    Od: AlF <s...@g...com>

    On 01/05/2011 10:54 AM, Daniel Kowalski wrote:

    > ;-) Za to SV650 nie wydaje mi się dobra do podróżowania z plecaczkiem -
    > pasażer powoduje, że lampa świeci bardzo wysoko

    w FZ-1 tez. po zmianie amora juz nie.

    > To chyba podobnie jak z VFR 800, która coraz bardziej wpada mi w oko.
    > Nie ukrywam, że motong ma spełniać też moje oczekiwania estetyczne.

    VFR jest rzeczywiscie bardzo fajna, znajomy zrobil ponad 1.6 miliona km
    (sic! - wiem - ciezko uwierzyc ) na 13stu VFR kach pod rzad ... w ciagu
    kilkunastu lat :-).

  • 43. Data: 2011-01-06 11:01:11
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AlF" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > VFR jest rzeczywiscie bardzo fajna, znajomy zrobil ponad 1.6 miliona km
    > (sic! - wiem - ciezko uwierzyc ) na 13stu VFR kach pod rzad ... w ciagu
    > kilkunastu lat :-).

    Napisz o tym coś więcej. Brzmi niezwykle imponująco.
    Jakiś milioner, który całe życie jeździ dla przyjemności?

  • 44. Data: 2011-01-06 14:39:22
    Od: AlF <s...@g...com>

    On 01/06/2011 04:01 AM, Marcin N wrote:

    > Użytkownik "AlF" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4...@g...com...

    > Napisz o tym coś więcej. Brzmi niezwykle imponująco.
    > Jakiś milioner, który całe życie jeździ dla przyjemności?

    Nie, nie milioner :-). Normalny gosciu, tyle ze entuzjasta . ale jesli
    jest to w Arizonie gdzie sie jezdzi na okraglo, wacha jest tania (w 98
    jak przyjechalem to widzielem .85PLN za litra), nawet dzis kiedy
    wszystko jest duuuuzo drozsze litr przyzwoitego oleju syntetycznego to
    12PLN, kiedy serwisuje sie sprzet samemu, jezdzi do pracy 150km na
    dzien, kazdy weekend spedza na 2oo, kiedy w samym zasiegu reki masz
    1500km super unikalnych tras (nie proste, same winkle) .... to jest to
    mozliwe.

    Choc trzeba przyznac, ze nawet jak na lokalne standardy, jest niezly
    :-), Namawiam na napisanie ksiazki.