  • 11. Data: 2010-12-23 19:00:15
    Temat: Re: Fazer 1000
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 23 Gru, 18:48, "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> wrote:

    > Otoz to. Ja na SV1000 strzelilem w zeszlym roku trase 1200 km jednego dnia
    > (W-wa -> Karlsruhe) i poza ogolnym bolem nadgarstka od gazu i tego drugiego
    > od sprzegla to nie bylo zle.
    Na gaz pomysl o tym: http://www.emotos.pl/galerie/t/tempomat-scottoiler_2
    195.jpg
    (sprawdzone i w trasy super sprawa) a biegi w gore zmieniaj bez
    sprzegla ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-12-23 19:54:48
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-23 16:30, Daniel Kowalski pisze:
    > Fazer 600 też byłby OK, jednak chciałbym zakupić już maszynę docelową

    Heh. Nie ma czegoś takiego jak maszyna docelowa :) Napisz po prostu, że
    bardzo chcesz tego Fazera, a tu tylko sobie napisałeś aby ktoś jeszcze
    Cię w tym utwierdził.
    Normalna sprawa :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 13. Data: 2010-12-23 20:24:02
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2010-12-23 20:54, duddits pisze:

    > Heh. Nie ma czegoś takiego jak maszyna docelowa :) Napisz po prostu, że
    > bardzo chcesz tego Fazera, a tu tylko sobie napisałeś aby ktoś jeszcze
    > Cię w tym utwierdził.
    > Normalna sprawa :)

    Bardzo to ja chcę GSX-R 750 ale póki co jestem mistrzem prostej ;-)
    Na SV jeździ mi się super, ale solo bez bagażu. Typowo turystyczne
    maszynki w stylu TDM są OK, ale nie chcę sam siebie oszukiwać; lubię
    czasami odwinąć chociażby na prostej autostradzie lub obwodnicy. Stąd
    szukam kompromisu pomiędzy speedem i "praktycznością". Jest zima, mam
    sporo czasu na wybranie maszyny oraz dozbieranie kasy. Podoba mi się też
    opcja VFR, nawet pojeździłem taką maszyną mojego kolegi i 100-konna
    hondziawka była mniej narowista od SV. Faktycznie bardzo wygodna.

  • 14. Data: 2010-12-23 21:55:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > W trasie nie jest potrzebne krecenie po 14-16 tys obrotow - najlepiej
    > zapiac 5 lub 6 i jechac i nie stresowac sie...
    > KFazer z wdziekiem na 6-tce odjedzie po dodaniu gazu - byle by mial pow 3
    > tys obrotow - na 600 namieszasz sie biegami... :)

    I tu pelna zgoda, ale Daniel mowi, ze szuka czegos co ma wiecej mocy i
    wieksza predkosc maksymalna.

    A nie czegos co zapewni wystarczajaco momentu, zeby wyprzedzac bez redukcji
    i jechac z normalna przelotowa predkoscia (zakladam warunki polskie) bez
    katowania.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-12-23 21:57:40
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4...@g...pl...
> [...]
    > maszynki w stylu TDM są OK, ale nie chcę sam siebie oszukiwać; lubię
    > czasami odwinąć chociażby na prostej autostradzie lub obwodnicy.

    Zebys sie nie zdziwil. Na papierze TDM'ka moze pod tym wzgledem nie wyglada
    jakos super, ale tez ma niezlego kopa.

    Wez sie karnij, moze zmienisz zdanie do maszyny.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2010-12-23 22:25:21
    Od: a...@h...pl

    Norbi <n...@o...pl> writes:

> [...]
    > KFazer z wdziekiem na 6-tce odjedzie po dodaniu gazu - byle by mial
    > pow 3 tys obrotow - na 600 namieszasz sie biegami... :)

    jak ci się nie chce biegami mieszać w trasie to se hondę dn-01 kup

    jemu nie brakowało niemieszania biegami tylko _v-max_ i to mnie
    niepokoi, no ale to w sumie jego kregosłup jest (i inne części ciała)
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 17. Data: 2010-12-23 22:26:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    6g2000vba.googlegroups.com...

> [...]
    195.jpg
    > (sprawdzone i w trasy super sprawa) a biegi w gore zmieniaj bez

    Opowiedz mi, jak taki tempomat dziala? Zaciska sie na manetce na tyle mocno,
    ze sie nie slizga? I co potem?

  • 18. Data: 2010-12-24 08:27:15
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Uzytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Opowiedz mi, jak taki tempomat dziala? Zaciska sie na manetce na tyle
    > mocno, ze sie nie slizga? I co potem?

    Siemka
    Nazywanie tego kawalka (w sumie ladnie wygietego i dobrego jakosciowo)
    plastiku tempomatem to chyba lekka przesada:)
    Montuje sie go na zewnetrznej stronie manetki i ustawia w taki sposób aby w
    czasie jazdy mozna go bylo przytrzymac dolna, zewnetrzna strona dloni.
    W trasie nie ma wiec potrzeby ciaglego zaciskania reki na manetce. Mozna bez
    problemu rozprostowywac dlon bez ujmowania gazu.
    Jedyny mankament to jazda po miescie z takim ustrojstwem. Troche przeszkadza
    przy hamowaniu poniewaz nie mozna dobrze przytrzymac sie o manetke.
    Podsumowujac: do turystyki blizszej i dalszej nadaje sie a w miescie troszke
    przeszkadza.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 19. Data: 2010-12-25 13:23:51
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-24 00:54, Daniel Kowalski pisze:

> [...]
    > opcja VFR, nawet pojeździłem taką maszyną mojego kolegi i 100-konna
    > hondziawka była mniej narowista od SV. Faktycznie bardzo wygodna.

    Jak jestes mistrzem prostej, to najpierw poogarniaj na sv winkle i
    dopiero na cos wiekszego zmien, bo mozesz w najmniej oczekiwanym
    momencie sie niemilo zdziwic. Naucz sie wykorzstywac caly potencjal svki
    i dopiero zamieniaj na cos wiekszego

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 20. Data: 2010-12-26 09:06:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:if57jt$pnp$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-12-24 00:54, Daniel
    Kowalski pisze:
> [...]
    > na cos wiekszego zmien, bo mozesz w najmniej oczekiwanym momencie sie
    > niemilo zdziwic. Naucz sie wykorzstywac caly potencjal svki i dopiero

    Michałku, tu nie chodzi o potencjał maszyny, jeno o potencjał jeźdźca:-) A
    bajdełejem, to pokaż mi jednego Misia, który z całą stanowczością powie, że
    opanował daną maszynę do końca. Możesz w to wliczyć zawodowców:-)

    --
    Grzybol