  • Data: 2011-01-05 04:50:28
    Temat: Re: Fazer 1000
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/22/2010 12:44 PM, Daniel Kowalski wrote:
    > Witam! Zapytam krótko ;-) co sądzicie o przesiadce na FZS 1000 po jednym
    > sezonie jeżdżenia? Myślę o zmianie z SV650 na coś mocniejszego i
    > nadającego się jednocześnie do turystyki po asfalcie (2 osoby i
    > kuferki), jak i do szybszej jazdy po winklach... Najbardziej zależy mi
    > na opiniach od ludzi jeżdżących fazerkami lub podobnymi maszynami (no
    > właśnie, jakieś inne typy?) Pozdrawiam

    Czesc,
    FZ-1 jest szybsza od SV650 w winklach - HAHAHA - piszac to dowodzisz ze
    nie bardzo wiesze o co chodzi. Jest calkowicie na odwrot.

    Mam FZ-1 gen1 od pieciu lat, wlasnie mi sktuknelo 75kkm. FZ-1 robilem
    trasy 3kkm w 36h i dosc zwawo krecilem na torze czasy niewiele gorsze od
    supersportow (http://tinyurl.com/29787cz).

    Jezdzilem tez troche SV650 - obydwa sa rewleacyne sprzety.

    Piec lat temu tez zaczynalem od FZ-1 - zero pojecia o motcyklach i
    technice jazdy. ZERO. Przezylem tylko dzieki szczesciu i chyba za mielem
    wtedy 35 lat a nie 20. Pierwszy raz wysypalem sie p 2 latach jazdy
    myslac ze umiem juz duzo. Po 5 latach powiem Ci - umiem bardzo malo.
    Takze mozna, ale trzeba baardzo uwazac. Gdybym sie mogl cofnac w czasie
    to bym wybral SV650... Jedynie czego mi by brakowalo to

    Mowiaz o kilofazerze warto wspomniec ze sa dwie genracje. gen2 wydaje
    sie lzejsza i zwinniejsza, ale ma gorzej zestrojony motor. Ja wole gen1.

    FZ-1 najwieksza zaleta jest to ze jest dobra we wszytkim, ale niestey w
    niczym nie celuje - poza uniwerslnacia.

    Jesli myslisz o jezdzie ST 2up, warto zainwestowac w pozadna zawieche
    ... sprezyna OEM jest liczona na 75kg japonczyka ...

    Pozdr, Ride safe,

    A.