  • Data: 2016-03-14 12:32:41
    Temat: Re: Fast Univibrator
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2016 o 14:14, Tadeusz Wajda pisze:
    > Witam i proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniego scalaka, ktoryby umozliwil
    budowę szybkiego uniwibratora czyli wyzwalanego generatora krótkich pojedynczych
    impulsow.
    > Wymagania: impuls wyzwalający ma dlugosc około 10 ns i amplitude rzedu 2 V. Impuls
    wygenerowny ma mieć porownywalna dlugosc, nie być dluzszy od kilkunastu ns i mieć
    amplitude około 2 - 2.5 V.
    > Czy Ktos mialby jakas idee jak i na czym taki układ skuckac?
    > Z pol roku temu zadałem tu podobne pytanie ale niestety proponowane układy
    nanosekundowe okazaly się albo za drogie w wykonaniu albo wręcz niemożliwe do
    realizacji w warunkach amatorskich.
    > Zatem zmniejszam wymagania, może ktoś, kto się tym na codzien zajmuje, zapoda jakiś
    wartościowy pomysl czy rozwiązanie a najlepiej podejmie się jego wykonania?
    > Pzdr
    > Tornad

    Takie krótkie to na bramkach i linii opóźniającej pewnie najłatwiej.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl