  • 11. Data: 2009-07-06 10:21:55
    Temat: Re: Farfał zbuduje cyfrowa tv
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2lfle$pmo$1@news.onet.pl...

    > I co ?

    I to co wyciales - spłytnie i ynteligętnie - w cytatach.

  • 12. Data: 2009-07-07 18:40:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    p.html#k

> [...]
    > w swoim multiplexie). Powinna zamowic duzo (to bedzie tanio) tunerow
    > combo (satelitarno-naziemnych) i wykorzystywac najnowsze technlogie
    > (dvb-s2/mpeg-4) a nie cofac sie technologicznie jak to zrobila TNK
    > (TVN wszedl ponownie z mpeg-4 w n-ce na mpeg-2 w TNK). Do nadawania
    > via satelita nic nie stoi na przeszkodzie, nadawanie naziemne -
    > wiadomo wszyscy rzucaja klody pod nogi, aby odwlec sprawe ile sie da.
    >
    > Panie Farfal do dziela. I tak TVP wynajmuje transpondery na
    > satelitach, a tylko je udostepnic ludziom. Wziac tunery z mpeg-4 aby

    no i zaprzestać brac forsę z budżetu, oraz z abonamentu. Niech sie TVP
    utrzymuje jak każda normalna telewizja

  • 13. Data: 2009-07-08 18:16:53
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > no i zaprzestać brac forsę z budżetu, oraz z abonamentu. Niech sie TVP
    > utrzymuje jak każda normalna telewizja

    zaraz sie okaze ze tym mailem stoja nadawcy komercyjni, obrzydliwe...
    Ludziom jest potrzebna PORZADNA telewizja publiczna ktora nie będzie młócic
    idiotycznych programow i walic teleturniejami reklamami i tym co motłoch
    chce widziec.
    Potrzebna jest do kształcenia, wychowywania i rozwoju intelektualnego,
    duchowego itd. jak
    ktoś tego nie rozumie jest idiotą który potrzebuje rąbanki w telewizji albo
    zausznikiem
    nadawców komercyjnych. Nie mowcie ze taka TVP nie jest bo ja sam ubolewam ze
    tak nie jest choc i tak ma programy ktorych u komercji nie uswiadczysz. Ale
    to trzeba zmienic
    a problemem obecnej władzy jest to ze tego nie rozumie i nie ma zadnego
    pomyslu jak to zrobić.
    Problemem poprzedniej władzy było to że chciała mieć tubę propagandową.
    Widać Polska to taki
    kraj że nie moze miec normalnej władzy ktora myśli o dobru społeczeństwa ale
    widac jaki lud
    taka władza. Ale przynajmniej telewizja publiczna mogłaby być taka jakie
    społeczeństwu potrzeba
    po to by sie rozwijało ale po tym co kroluje w komercji widac ze niektorym
    chodzi o to by sie zwijało
    i za dużo nie myślało.