  • 1. Data: 2009-07-02 16:47:07
    Temat: Farfał zbuduje cyfrowa tv
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    "...Piotr Farfał, prezes Telewizji Polskiej, w wywiadzie dla Polska The
    Times przyznał, że może być tak, że to TVP sama scyfryzuje Polskę. Dodał, że
    od 2003 roku rząd nic nie zrobił w sprawie wprowadzenia telewizji cyfrowej w
    Polsce..."
    http://media2.pl/media/53159-farfal-o-przyszlosci-tv
    p.html#k

    Niech ten pan któremu czasami prawa ręka się wyrywa do pozdrowień wiadomego
    pochodzenia nie wypowiada o polskiej telewizji.Dostał ten fotel dzięki
    niejasnym gangstersko-bandyckim układom i niech siedzi spokojnie .Ludzie
    mogą nie wytrzymać i sami usuną mu fotel do którego zaczyna się chyba
    przyzwyczajać i snuje o zgrozo jakieś plany na przyszłość.

  • 2. Data: 2009-07-03 08:19:33
    Temat: Re: Farfał zbuduje cyfrowa tv
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > .Ludzie mogą nie wytrzymać i sami usuną mu fotel do którego zaczyna się
    > chyba przyzwyczajać i snuje o zgrozo jakieś plany na przyszłość.

    Jeśli płacisz abonament, podaj swój numer abonenta, SVP.
    Zobaczymy, co da się zrobić.

    BTW, czy masz na myśli tzw. "rzymskie podrowienie" ?
    --

    M.

  • 3. Data: 2009-07-03 08:26:41
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 2 Jul 2009 18:47:07 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    >mogą nie wytrzymać i sami usuną mu fotel do którego zaczyna się chyba
    >przyzwyczajać i snuje o zgrozo jakieś plany na przyszłość.

    i ma racje. To TVP w Polsce powinna rozdawac karty. Wiec wg mnie
    kurestwem jest ograniczanie jej roli w Polsce.

    Po mojemu, tvp swoje programy powinna sama dystrybuowac - wszystkie
    jakie produkuje: via satelita (tuner dvb-s2/mpeg-4 + karta i naziemnie
    w swoim multiplexie). Powinna zamowic duzo (to bedzie tanio) tunerow
    combo (satelitarno-naziemnych) i wykorzystywac najnowsze technlogie
    (dvb-s2/mpeg-4) a nie cofac sie technologicznie jak to zrobila TNK
    (TVN wszedl ponownie z mpeg-4 w n-ce na mpeg-2 w TNK). Do nadawania
    via satelita nic nie stoi na przeszkodzie, nadawanie naziemne -
    wiadomo wszyscy rzucaja klody pod nogi, aby odwlec sprawe ile sie da.

    Panie Farfal do dziela. I tak TVP wynajmuje transpondery na
    satelitach, a tylko je udostepnic ludziom. Wziac tunery z mpeg-4 aby
    rozruszac pod tym wzgledem rynek.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-07-03 09:42:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-07-03 10:26, *a...@p...pl* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > ...TVP w Polsce powinna rozdawac karty. Wiec wg mnie
    > kurestwem jest ograniczanie jej roli w Polsce.
    A to niby dlaczego?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2009-07-03 10:00:19
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i ma racje. To TVP w Polsce powinna rozdawac karty. Wiec wg mnie
    > kurestwem jest ograniczanie jej roli w Polsce.

    Kurewstwem jest jak sam mówisz ,jest to że za pieniądze emerytów, bo to oni
    głównie płacą abonament, płacić setki tysięcy złotych prezenterom typu Lis i
    podobni.Niech zostaną na własnym garnuszku i niech żądzą .Ale teraz pytanie,
    znowu mamy ofiarować komuś, patrz casus telekomunikacja, Franc Telecom ,cały
    dobytek telewizji publicznej i niech następni sie dzielą kasa. TVP niech
    spełnią swoja role edukacyjna i niech za to bierze kasę.Cyfryzacją niech
    zajmą sie mający pieniądze i chcący uczciwie zarobić a nie dorabiać sie na
    gotowej juz firmie.Generalnie rząd ma w d.... cala cyfryzacje i "szarpanie"
    sie Streżyńskiej z brakiem woli politycznej PO jest żenujące.Dojdzie do tego
    ze mistrzostwa będziemy oglądali w satelitkach i o cyfrowej tv będzie można
    zapomnieć.

  • 6. Data: 2009-07-03 11:56:36
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Fri, 3 Jul 2009 12:00:19 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

    >Kurewstwem jest jak sam mówisz ,jest to że za pieniądze emerytów, bo to oni
    >głównie płacą abonament, płacić setki tysięcy złotych prezenterom typu Lis i
    >podobni.

    Dałeś się nabrać populistycznym opiniom
    http://www.wirtualnemedia.pl/article/2743760_Tomasz_
    Lis_zarobil_dla_TVP_blisko_22_mln_zlotych.htm

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-07-03 11:57:27
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    nie .Ludzie
    > mogą nie wytrzymać i sami usuną mu fotel do którego zaczyna się chyba
    > przyzwyczajać i snuje o zgrozo jakieś plany na przyszłość.
    "...I słowo cialem sie stało..." i skonczyły sie sny tego Pana o cyfryzacji
    TVP

  • 8. Data: 2009-07-03 12:47:34
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Sroczyk" <s...@w...home.pl> napisał w wiadomości

    > Dałeś się nabrać populistycznym opiniom
    > http://www.wirtualnemedia.pl/article/2743760_Tomasz_
    Lis_zarobil_dla_TVP_blisko_22_mln_zlotych.htm
    Gdzie on niby miala taka kase zarobic? Ty dopiero dales sie wpuscic w
    "kanal",dzieki czemu taka kasa ,dzieki tym bzdetom "Tomasz Lis na zywo " i
    kto policzył tych widzow i nie bardzo wiem jak to sie na pieniadze
    "przeklada"

  • 9. Data: 2009-07-03 16:33:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > "kanal",dzieki czemu taka kasa ,dzieki tym bzdetom "Tomasz Lis na zywo " i
    > kto policzył tych widzow i nie bardzo wiem jak to sie na pieniadze

    To sie nazywa telemetria w Polsce robi to glownie AGB. Nie robia tego dla
    jakichs jerzyn, tylko dla innych podmiotow gospodarczych.

  • 10. Data: 2009-07-03 17:37:05
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    > To sie nazywa telemetria w Polsce robi to glownie AGB. Nie robia tego dla
    > jakichs jerzyn, tylko dla innych podmiotow gospodarczych.

    I co ?