  • Data: 2009-07-03 08:26:41
    Temat: Re: Farfał zbuduje cyfrowa tv
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Jul 2009 18:47:07 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:

    >"...Piotr Farfał, prezes Telewizji Polskiej, w wywiadzie dla Polska The
    >Times przyznał, że może być tak, że to TVP sama scyfryzuje Polskę. Dodał, że
    >od 2003 roku rząd nic nie zrobił w sprawie wprowadzenia telewizji cyfrowej w
    >Polsce..."
    >http://media2.pl/media/53159-farfal-o-przyszlosci-t
    vp.html#k

    >Niech ten pan któremu czasami prawa ręka się wyrywa do pozdrowień wiadomego
    >pochodzenia nie wypowiada o polskiej telewizji.Dostał ten fotel dzięki
    >niejasnym gangstersko-bandyckim układom i niech siedzi spokojnie .Ludzie
    >mogą nie wytrzymać i sami usuną mu fotel do którego zaczyna się chyba
    >przyzwyczajać i snuje o zgrozo jakieś plany na przyszłość.

    i ma racje. To TVP w Polsce powinna rozdawac karty. Wiec wg mnie
    kurestwem jest ograniczanie jej roli w Polsce.

    Po mojemu, tvp swoje programy powinna sama dystrybuowac - wszystkie
    jakie produkuje: via satelita (tuner dvb-s2/mpeg-4 + karta i naziemnie
    w swoim multiplexie). Powinna zamowic duzo (to bedzie tanio) tunerow
    combo (satelitarno-naziemnych) i wykorzystywac najnowsze technlogie
    (dvb-s2/mpeg-4) a nie cofac sie technologicznie jak to zrobila TNK
    (TVN wszedl ponownie z mpeg-4 w n-ce na mpeg-2 w TNK). Do nadawania
    via satelita nic nie stoi na przeszkodzie, nadawanie naziemne -
    wiadomo wszyscy rzucaja klody pod nogi, aby odwlec sprawe ile sie da.

    Panie Farfal do dziela. I tak TVP wynajmuje transpondery na
    satelitach, a tylko je udostepnic ludziom. Wziac tunery z mpeg-4 aby
    rozruszac pod tym wzgledem rynek.

    --
    ThinkXtra