  • Data: 2014-03-05 15:26:49
    Temat: Re: Faraday i Chinczycy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > "antena szczelinowa".

    Dzieki Dariuszu, pozostalym uczestnikom dyskusji tez dziekuje. Nie ma
    jak sie dobrac do flakow pilota bez rozwalania go, odbiornik zalany
    zywica, ale ten drucik bedacy zapewne antena wyglada jak 1/4 433MHz.
    Wyglada na to, ze dokrecajac sruby mocniej moge diametralnie zmienic
    parametry.
    Uswiadomilo mi to przy okazji, ze budujac cokolwiek pracujacego na jakis
    MHz, jesli chce ekranowac, to musze to zrobic tak starannie i szczelne
    jak zbiornik na gaz... A czeka mnie walka z Chinskim zasilaczem LEDa,
    ktory sieje nawet na 20MHz z pobieznego odczytu analizatora widma. Nizej
    tez sieje tak, ze ATMega8 na plytce 4x5cm glupieje w odleglosci
    mniejszej niz 1,5m. Zasilacz CE jak najbardziej;-)
    Przy okazji fajna stronka o ant. szczelinowych:
    http://trevormarshall.com/waveguides.htm

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa