eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFantomowe korki na drogach szybkiego ruchu - jaka przyczyna?Re: Fantomowe korki na drogach szybkiego ruchu - jaka przyczyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISM
    ATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <55d63c1b$0$4766$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <55d63c1b$0$4766$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Fantomowe korki na drogach szybkiego ruchu - jaka przyczyna?
    Date: Fri, 21 Aug 2015 13:03:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <55d7058e$0$4781$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.166.138
    X-Trace: 1440155022 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4781 83.22.166.138:52892
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2679
    X-Received-Body-CRC: 2206782576
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567625
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:55d63c1b$0$4766$6...@n...neostrada
    .pl...
    >Przyczyna jest dość prosta, każdy następny hamuje coraz mocniej i
    >wszyscy stają. Dlaczego hamuje pierwszy? To wie tylko Wszechmogący
    >:( http://www.cda.pl/video/6794586

    Akurat ten film to w sumie pokazuje co innego - ze charakterystyka
    regulatora jakim jest czlowiek i obiektu jakim jest auto, po
    sprzezeniu i zapetleniu wiekszej ilosci prowadzi do oscylacji.
    W sumie nic dziwnego - nikt nie liczyl kryterium stabilnosci w takim
    przypadku i nie zadbal aby bylo spelnione :-)

    Gdzies tam w poszczegolnych fragmentach widac to co piszesz - kierowca
    niechetnie hamuje, wiec spoznia hamowanie, potem musi mocno pedal
    wciskac. Potem rusza ostro, ale za nim juz ktos hamuje, dogania - i ma
    za duza predkosc i musi hamowac.
    Czlowiek dalmierza dokladnego w glowie nie ma, ocenia na oko i takie
    skutki :-)

    Tylko ... na drodze raczej tego nie widac. W normalnej jezdzie ludzie
    w miare rowno za soba jada.
    Raz jeden widzialem np prawie tak jak na filmie - jechala sobie
    ciezarowka, za nia sznurek aut ... no i te kilkaset m dalej sceny jak
    na filmie.
    Kto hamowal to nie wiadomo - ciezarowka nie, w miare rowno jechala.
    Ja sie staralem nie - tzn jak ten przede mna ostro hamuje, to i ja
    musze. Ale ja potem ruszam leniwie, predkosci nabieram powoli, bo
    widze co sie dzieje, odleglosc zachowuje ...
    a i tak za mala, bo kolejna fala hamowan mnie dotyka ...

    W odroznieniu od filmu to byla ciagla droga, wiec moje leniwe ruszanie
    nie wplywa na ciezarowke :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: