  • 1. Data: 2011-02-18 18:04:29
    Temat: Falująca tafla wody
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam uprzejmie,

    Chciałem jako motyw szaty graficznej strony umieścić fotografię
    przedstawiającą widok z delikatnie falującą taflą wody. Zastanawiam się, jak
    to zrobić. Animację zapisałem w formacie GIF, ale wyszło tego kilka
    megabajtów. Czy ktoś ma pomysł, jak coś takiego uzyskać, ale aby mniej
    zajmowało? Nie znam się na Flash i nie wiem, czy tam można zrobić taką
    animację, ale żeby mniej zajmowała(?)

    Z góry dziękuję za rady.

    R.

  • 2. Data: 2011-02-19 14:36:28
    Temat: Re: Falująca tafla wody
    Od: "Milosz K." <w...@o...pl>

    Swego czasu widziałem coś takiego w Javie. Poszukam. Może znajdę!

    Pozdrawiam, M.

    --
    http://forum.gazeta.pl/forum/f,338,Pszczyna.html

  • 3. Data: 2011-02-19 16:34:00
    Od: "Milosz K." <w...@o...pl>

    Durius WaterPic - www.durius.com. Stare jak świat, ale nadal piękne!

    Pozdrawiam, M.

  • 4. Data: 2011-03-10 10:50:25
    Temat: Re: Falujca tafla wody
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Durius WaterPic - www.durius.com. Stare jak wiat, ale nadal pikne!

    Piękne, ale żeby Javy używać do szaty graficznej? Nie chorę trochę podejscie?

    latet