  • Data: 2017-12-04 18:24:26
    Temat: Re: Fałszywa rejestracja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-12-02 o 13:00, Budzik pisze:

    >A ja kiedyś miałem rejestrację kończącą się literą B, to było chyba
    >WAI802B, już dobrze nie pamiętam...

    A nie WAIB028 ?

    O ile pamietam, to w mniejszych powiatach (trzyliterowych), literki
    wstawiano od drugiej strony, i byc moze zgodnie ze schematem nie bylo
    mozliwosci pomylenia
    B z 8, bo "tu zawsze jest litera".

    A potem nie wiadomo WAI 8028 czy WA 18028 :-)

    Sp* ten system od samego poczatku, zero informatycznego myslenia,
    zero.

    P.S. Z ciekawych numerow to mi sie kiedys rzucilo jakies W0 OOO01
    Troche znajomosci w urzedzie i juz zaden sad nie dojdzie czyj samochod
    na niewyraznej fotce, jak sie ma w firmie mieszanke O i 0 :_)

    J.