  • 1. Data: 2015-12-21 09:49:01
    Temat: Fajny podręcznik internetowy Clojure
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    https://randomseed.pl/pl/poczytaj-mi-clojure/

  • 2. Data: 2015-12-21 12:14:25
    Temat: Re: Fajny podręcznik internetowy Clojure
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 21.12.2015 o 09:49, Borneq pisze:
    > https://randomseed.pl/pl/poczytaj-mi-clojure/

    Jak uruchomić IDE? Wiersza poleceń nie chcę.
    Ściągnąłem Counterclockwise czyli odpowiednio skonfigurowane Eclipse.
    Utworzyłem nowy projekt, ale pojawia się okienko przy uruchamianiu:
    Waiting for REPL process
    i w konsoli jest:
    #<user$eval435$fn__436$fn__437 user$eval435$fn__436$fn__437@1ac5f9b>
    #<MultiFn clojure.lang.MultiFn@11ef78d>
    nREPL server started on port 60870 on host 127.0.0.1 -
    nrepl://127.0.0.1:60870