eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;) › Re: FZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;)
    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;)
    Date: Sun, 10 May 2009 12:06:36 +0200

    ebiOne pisze:
    > hej,
    >
    > stoje przed wyborem: 1) zakup w miare zadbanej FZS 600 z 2003 r lub 2)
    > szukanie FZ6 Fazer 2004-2005.
    >
    > Sezon w pelni i cisnie mnie :).

    Trzeba bylo rozgladac sie przed, to tak samo teraz z serwisami, na
    zwykla wymiane oleju sie zaklepuje kolejke na 2-3 tyg do przodu kiedy
    zima w serwisach byly pustki i wszystko mozna bylo zrobic "od reki" i za
    mniejsza $. Standard coroczny ;)

    > Brac FZS czy lepiej szukac FZ6?

    Tego Ci nie powiem :)

    > Plusy i minusy FZ6:
    > + nowsza konstrukcja silnika (z R6) i ramy
    > - wydechy
    > - zegar ;)
    > -+ wtrysk (?)
    > - wyglad ;)

    Minus dla mnie to cieklokrystaliczny obrotomierz. Nie wiem kto to
    wymyslil ale IMHO to porazka w pelnym sloncu i w wiekszosci takich
    rozwiazan :) Wiem ze te modele mialy problem z wtryskami bo kumplowi
    wymieniali ustrojstwo w ASO gdzie kupowal moto w ramach gwarancji,
    pozniej pol europy przelatal bezproblemowo. Mnie sie tym jezdzilo tak
    sobie tylko ze jestem wybredny ;]

    > Porzebuje moto:

    + kufry, ale do obu modeli mozna kupic komplet sakw czy kufrow Givi np.

    > - przede wszystkim do dynamicznej jazdy po miescie (WAW) i krotkich
    > przelotach do 300 km,
    > - w miare jak najmniej niepotrzebnej obslugi
    > - na okolo 3 lata
    > - przyjemnej jazdy po winkielkach (np. w takich Bieszczadach)
    > - turystyki paneuropejskiej raz do roku jak czas pozwoli
    >
    > Nikt za mnie nie zadecyduje, ale moze ktos kto mial do czynienia z w/w
    > naprowadzi mnie, czy warto jednak szukac FZ6.

    Oba dadza rade, pytanie tylko czy wolisz nowszy rocznik czy sprawdzona
    konstrukcje. Ludzie czesciej "leca" na rocznik ;)

    > Dzieki i pozdro,

    "Niemazaco"

    Pzdr
    --