eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;) › Re: FZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;)
    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZS 600 vs FZ6 - prosba o wskazowke, niekoniecznie do zegarow ;)
    Date: Sun, 10 May 2009 10:50:34 +0200

    Dnia Sun, 10 May 2009 09:47:54 +0200, ebiOne napisał(a):

    > hej,

    Cześć,

    > Brac FZS czy lepiej szukac FZ6?

    Nie mam porównania do FZ6 (nie jeździłem nim), jednak od dwóch sezonów
    ujeżdżam FZS 600, więc o nim Ci naskrobię kilka moich spostrzeżeń.

    > Plusy i minusy FZS, ktore znalazlem:
    > + lepsze hamulce niz w FZ6

    Nie wiem jak się mają do FZ6, ale są naprawdę skuteczne i
    przewidywalne/łątwo dozowalne.

    > + ukl. wydechowy nie przebiega pod tylkiem (znalazlem jednak opinie, ze
    > jednak w FZS grzeje bardziej)

    Nie zauważyłem tej niedogodności - żona też nie narzeka jakoś bardzo
    (chociaż żadnej wielkiej trasy nie wykonywaliśmy wspólnie). Tak
    szeczerze to jak jest 30 st. na zew. to i tak wszystko jedno co i gdzie
    grzeje ;)

    > + ladniejszy wyglad ;)
    > - stara konstrukcja z thundercata (?)
    > -+ gazniki (?)

    U mnie zero problemów - przegląd co 6 kkm i spokój. Moto ma ok. 30 kkm
    przebiegu teraz (książke z przeglądami mam od początku - w jej wpisy
    można chyba w miarę zaufać) - poza zwykłymi przeglądami (filtry,
    synchronizacja, itd.) nie musiałem nic robić.
    Pomijam ewidentną niekompetencję 'serwisu' - to mi przyprawiło kilka
    kłopotów.

    > Plusy i minusy FZ6:
    > - zegar ;)

    W sensie zegary? Bo zegarek FZS też ma na kokpicie :)

    > Porzebuje moto:
    > - przede wszystkim do dynamicznej jazdy po miescie (WAW) i krotkich
    > przelotach do 300 km,

    Ja swojego ujeżdżam w WRC, w weekendy krókie wyjazdy wokół miasta -
    znakomicie daje radę w tym zastosowaniu. W zatłoczonym miescie nie ma
    problemó w omijaniu zatorów.

    > - w miare jak najmniej niepotrzebnej obslugi

    Jak kupisz normalnie eksploatowanego to IMO będzie ok - to wytrzymała
    konstrukcja.

    > - na okolo 3 lata

    U mnie też interwał wymiany podobny :)

    > - przyjemnej jazdy po winkielkach (np. w takich Bieszczadach)

    Tu jest ok - daje sobie spokojnie z takimi rzeczami rade i sprawia
    odrobinę przyjemności.

    > - turystyki paneuropejskiej raz do roku jak czas pozwoli

    Tutaj się nie wypowiem - nigdzie dalej (w sensie np. 2-3 kkm w 3 dni)
    nie byłem.
    U mnie to taka typowa jazda wokół komina. Mój (Fazer) co najwyżej do tej
    pory zwiedził Czechy i szeroko pojęte okolice Jeleniej Góry - w tym
    zastosowaniu sprawdził się wyśmienicie.

    Sebastian S.