  • 1. Data: 2012-02-12 13:24:31
    Temat: FZS 600 - podgrzewane manetki
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Hej,
    doposażając moto w kolejne komponenty umilające jego eksploatację
    postanowiłem sprawić sobie podgrzewane manetki. Pacjent to Fzs 600 z 2001
    r. - i o ile średnica kierownicy to standard (22mm(?) więc kłopotu nie ma
    to z samym kształem końcówek samych manetek już jest/może być chwila
    zawahania.
    Pytanie więc brzmi - czy model Oxforda przeznaczony niby do sportów (aukcja
    pierwsza z brzegu:
    http://allegro.pl/manetki-podgrzewane-oxford-sports-
    22mm-hit-i2115817652.html
    ) będzie ok? Nie trzeba będzie uskuteczniac jakiejś wielkiej gumoplastyki
    ażeby je zamontować (chciałbym po prostu kupić coś plug&play, a akurat ten
    model oxforda mi się spodobał wizualnie)?
    A może isytnieje jakaś szczególnie polecana altenatywa o której nie wiem?

    Sebastian S.
    Fzs 600

  • 2. Data: 2012-02-12 17:25:40
    Temat: Re: FZS 600 - podgrzewane manetki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/12/2012 02:24 PM, Seba wrote:
> [...]
    > model oxforda mi się spodobał wizualnie)?
    > A może isytnieje jakaś szczególnie polecana altenatywa o której nie wiem?

    Gumoplastyka jedyna to może być taka, że trzeba będzie je minimalnie
    przyciąć.

    http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/15/81/
    76/2115817652_1

    Do tego podfrezowania na końcu można spokojnie ciąć i to nawet
    instrukcja montazu mówi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-02-12 19:24:24
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie więc brzmi - czy model Oxforda przeznaczony niby do sportów (aukcja
    > pierwsza z brzegu:

    Mam, działają, faktura gripa trzyma się ręki, choć chyba cokolwiek po roku się
    już starła. Grzeją zupełnie ok, na maksa nie było potrzeby rozkręcać. Zestaw
    montażowy też wystarczy, montowalem sam bez żadnych problemów. Jeżdżę dopóki lód
    drogi nie skuje, więc używałem trochę w różnych warunkach - od sporej ulewy do
    śniegu.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2012-02-20 16:59:07
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    net...
    > Pytanie więc brzmi - czy model Oxforda przeznaczony niby do sportów
    > (aukcja
    > pierwsza z brzegu:

    Sory, ze dopiero teraz - nie mialem dostepu do grupy.

    Mam we fazerze z 2000 roku - pasuja bez docinania, lewa sie kreci na
    kierownicy (dalem klej "kropelka", lakier do wloskow i dopiero tasma
    izolacyjna pod manetke pomogla), po roku nic sie nie przeciera. Grzeja
    mocno, pradu biora malo. Sprawdz koniecznie czy na sterowniku (tym do
    regulacji sily grzania) widnieje wersja v.7a (lub wyzsza liczba/litera).
    Mialem wersje v.7 i szybko oddalem spowrotem - wtyczka i kabel mialy slabe
    styki, ktore wariowaly. W wersji, ktora mam wtyczki sa grube i solidne.

    Do tego podepnij sobie pod przekaznik od kill switcha (patrzac od tylu
    maszyny) masz te przekazniki po lewej stronie pod czarnym, trojkatnym
    plastikiem. Wez sobie poprzelaczaj kill switcha i posluchaj, ktory
    przekaznik przelacza. Potem tylko konektor typu:

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/inne/kon007.j
    pg

    i nie trzeba nic ciac.

    --