eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnikaRe: FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
    .nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.h
    ighwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.dialog.net.p
    l!not-for-mail
    From: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika
    Date: Mon, 01 Feb 2010 19:48:05 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 27
    Message-ID: <hk77fu$ka6$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hha061$t4m$1@news.dialog.net.pl>
    <h...@4...net> <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-43-117.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1265049918 20806 78.8.43.117 (1 Feb 2010 18:45:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 18:45:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:617009
    [ ukryj nagłówki ]

    AlF pisze:
    > moj '04 FZ-1 ma 60kkm i jest dosc mocno katoway. Luzy na rozrzadzie sa w
    > normie - nie trzeba bylo poprawiac. Jedyny problem to ze bierze troche
    > oleju jesli jezdze na bardzo wysokich obrotach.

    A tutaj coś dla tych, którzy myślą o niezawodności i trwałości. Wątek z
    międzynarodowego forum XX - kto ile zrobił km i jakie miał w tym czasie
    awarie:

    http://www.cbrxx.com/general-cbr-xx-discussion/3039-
    how-many-miles-currently-your-xx.html

    Streszczając - są problemy z napinaczem łańcucha rozrządu (zmieniają na
    napinacz z regulacją manualną - fabryczny automat trzeba zmieniać co
    20-50kkm), stojan alternatora, poza tym nic się nie dzieje. Jeśli
    kupować napinacz łańcucha rozrządu z ASO to tylko ten z dwoma zielonymi
    kropkami (nowsze wersje) albo od X-11. Są ludzie, którzy zrobili ponad
    100 tyś. mil.

    A teraz najlepsze o samym łańcuchu rozrządu:

    "Jaws* suggests to me that the Bird's cam chain should go 200,000 + kms."

    * Jaws - klubowy dostawca części (http://www.jaws-motorcycles.co.uk)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: