  • Data: 2009-06-09 03:14:40
    Temat: Re: FZ1 Fazer vs Fazer 1000
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com wrote:
    > Hej,
    >
    > Planuje zakup FZ1 Fazer lub FAzer 1000. Motocykl bedzie glownie
    > wykorzystywany do jazdy wokol komina plus 1-2 razy w roku dluzszy
    > wyjazd z kuframi i pasazerem. Tutaj pojawia sie pytanie ktory wybrac?

    sprezyny w 1000 a i pewnie w FZ-1 sa zaprojektowane na jezdzca 75kg.
    takze kazdy ciezszy osobnik bedzie mial problem nie mowiac o podrozy we
    dwoje. przynajmniej u mnie wymiana sprezyn jest stosunkowo tania - jak
    dla mnie absolutne minimum. moj 1000 po stuningowniu zawiechy jest
    rewelacyjny i pojedynke i we dwoje.

    FZ-1 jest na pewno troche gorsza jesli chodzi o srodkowy zakres obrowtow
    a model '06 ma problemy z wtryskiem porpawione w '07. na dluzsze podroze
    we dwoje kanapa na 1000 wydaje sie lepsza - ja zrobilem 3000km we dwa
    dni - bylo ciezko pod koniec ale sie dalo.

    z tego co slysze to FZ-1 wiecej pali i ma mniejszy zbiornik paliwa co
    odbija sie na gorszym zasiegu nawet 30%. przed podrasowaniem gaznikow
    moj zasieg byl nawet 350km. FZ-1 moze z 200km (tyle robi moj znajomy)

    jesli chodzi o sama jazde wg mnie obydwa sa fantastyczne i w sumie az
    tak wielich roznic nie ma. FZ-1 jest troche bardziej agresywny, a 1000
    klasyczny: http://www.flickr.com/photos/onefuzzy/3606787073/siz
    es/o/ (w
    USA nawywamy je obydwa FZ-1 gen1 albo gen2).

    sa zwolennicy gen1 i gen2. slyszalem o tych ktorzy przesiedli sie z
    powrotem na gen1.

    ja bym poszukal osobiscie gen1 i reszte kasy zainwestowal w roznego
    rodzaju przerobki. chodz oczywiscie wszystko zalezy od budzetu.

    Pozdr, A.