  • 21. Data: 2024-02-06 13:49:58
    Temat: Re: FTP
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > Nadal nie łączy się.
    > https://prnt.sc/gFRT0XHR3ktj
    > Klikając diagnozuj nic konkretnego nie uzyskałem.
    > https://prnt.sc/gZV_nqSxloLd
    > Robert

    To może po adresie IP?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2024-02-06 13:57:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > To może po adresie IP?

    System windows nie może odnaleźć pliku 192.168.100.1

    Jadę po kolei z tymi pomysłami. Kilku już wcześniej próbowałem.
    https://pogotowie-komputerowe.org.pl/naprawiono-kod-
    bledu-0x80070035-nie-znaleziono

    Robert

  • 23. Data: 2024-02-06 14:01:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):
    > System windows nie może odnaleźć pliku 192.168.100.1

    Czyli wpisałeś bez ukośników na początku i Windows potraktował to jako nazwę
    pliku a nie adres. Wpisz \\192.168.100.1

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 24. Data: 2024-02-06 14:43:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Feb 2024 14:01:36 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > pliku a nie adres. Wpisz \\192.168.100.1

    Niesamowite zabawne jest to windziane \\, tyle lat a ciągle śmieszy...

    --
    Marek

  • 25. Data: 2024-02-06 14:44:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Feb 2024 23:46:56 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    > Może tu ktoś będzie wiedział dlaczego pendrive podłączony do routera w
    > sieci jest widoczny tylko na komputerach z W7, na W10 jest niewidoczny?
    > Komputery nawzajem są widoczne dla siebie.

    Czy to aby na pewno chodzi o FTP?

    FTP sie samo nie rozpowszechni, trzeba skonfigurować połączenie.

    J.

  • 26. Data: 2024-02-06 15:06:31
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Niesamowite zabawne jest to windziane \\, tyle lat a ciągle śmieszy...

    Pierwszy raz w życiu widzę żeby to było dla kogoś śmieszne. Prosty wyróżnik
    nazwy hosta. Wolisz smb:// albo file://?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2024-02-06 15:39:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:xk2v7rnsu72u$.9w3is2sycba4$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Czy to aby na pewno chodzi o FTP?
    >
    > FTP sie samo nie rozpowszechni, trzeba skonfigurować połączenie.

    Na początku to chodziło o to żeby jakkolwiek się dostać do tego
    pendrajwa czy przez FTP czy jakkolwiek.
    Widok w otoczeniu sieciowym to był luksus.

    --
    Piter

    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com
    https://www.irfanview.com https://handbrake.fr
    https://www.faststone.org https://www.xnview.com

  • 28. Data: 2024-02-06 15:59:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jadę po kolei z tymi pomysłami. Kilku już wcześniej próbowałem.
    > https://pogotowie-komputerowe.org.pl/naprawiono-kod-
    bledu-0x80070035-nie-znaleziono

    Noooooooo, z powyższego linku pomogło usunięcie wszystkich sterowników
    kart sieciowych.

    Dziękuję za zaangażowanie.

    Robert

  • 29. Data: 2024-02-06 16:00:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.02.2024 o 15:39, PiteR pisze:
    > Widok w otoczeniu sieciowym to był luksus.

    No i takowego doczekałem.

    Robert

  • 30. Data: 2024-02-06 17:16:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>