  • Data: 2024-02-08 08:22:04
    Temat: Re: FTP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Feb 2024 22:30:30 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Łopanie, zanim się nieraz pojawi coś w otoczeniu sieciowym to trzeba
    > poczekać, czasem kilka godzin :D Windows zawsze miał to
    > spierdolone...dlatego używam narzędzi np.
    > https://www.advanced-port-scanner.com/ czy
    > https://www.advanced-ip-scanner.com/pl/
    >
    > Cyk/pyk i mam co chcę. Polecam.

    nigdy nie miałem problemów. Moze dlatego, ze na to otoczenie nie
    patrzyłem, tylko wpisywałem \\serwer.
    Albo "cd \\serwer" w Total Commander

    Mozna tez \\adres_ip, ale to traktowane osobno.

    Osobna sprawa to jakies wins, kontrolery domen, poswiadczenia -
    zwariowac mozna :-)

    No ale ten ostatni to mnie zaskoczył - nie wiem jak fritz to
    udostępnia, nie wiem jak windows to znajduje. Ani co to jest.
    UPnP? DLNA?

    Trzeba sie doształcić.

    J.