  • 1. Data: 2013-01-14 13:09:24
    Temat: FTDI chip - bit bang - pytanie
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    przymierzam sie napisania kawalka softu, ktory bedzie z poziomu pc
    obslugiwal chipa FT232/245 w trybie bit bang.

    czy ten czip w taki trybie mozna tak zaprogramowac, ze to on bedzie
    wysylal informacje o zmianie stanu bitu (wejscia) do pc a tam za
    pomoca odpowiedniego przerwania programowego poinformowac moj program,
    ze nastapila zmiana bitu (i wtedy ew. odczytaj i cos zrob). Nie
    chcialbym glupio chodzic w petli i czekac/sprawdzac.....?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-01-14 21:22:57
    Temat: Re: FTDI chip - bit bang - pytanie
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > czy ten czip w taki trybie mozna tak zaprogramowac, ze to on bedzie
    > wysylal informacje o zmianie stanu bitu (wejscia) do pc

    http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/A
    N_232R-01_Bit_Bang_Mode_Available_For_FT232R_and_Ft2
    45R.pdf

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2013-01-15 01:09:46
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 14 Sty, 13:09, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > ze nastapila zmiana bitu (i wtedy ew. odczytaj i cos zrob). Nie
    > chcialbym glupio chodzic w petli i czekac/sprawdzac.....?

    Niestety nie da się. Przerabiałem ten temat na FT2232H.Musisz w pętli
    odczytywać co jakiś czas. Ew. żeby było bardziej elegancko, możesz
    napisać pętlę w odrębnym wątku.