  • Data: 2012-02-17 06:16:00
    Temat: Re: FPGA - jak toto ugryźć ?
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw> szukaj wiadomości tego autora

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jhgcio$qis$1@inews.gazeta.pl...
    > No czytałem to i tam, ale nadal mam chaos myślowy;
    >
    > Jak tu się zabrać do nauki FPGA ? No wiem oczywiście że głównie Altera
    > albo Xilinx.

    Ja bym kupił starter kit. Używkę po kimś nawet na stary CPLD Xilinxa byle
    był VHDL czy Verilog co ci pasuje.
    Jak załapiesz o co w tym chodzi to później to już zabawa.
    Musisz przestawić myślenie z procesorów i to jest jedyny problem.
    Kup starter do którego są przykłady migania ledami. Reszta przyjdzie sama.
    VHDL jest przenośny jak C. Jak nie korzystasz z makr odnoszących sie do
    specyficznych fragmentów architektury tylko budujesz maszyny stanów i logikę
    to jest jak C++.