-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Thu, 09 Sep 2010 14:56:53 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
References: <i5p275$2sd$1@inews.gazeta.pl> <i5u6qu$bms$1@news.onet.pl>
<i627kp$ta$1@rekrutacja.tu.kielce.pl> <i62njf$lg2$1@inews.gazeta.pl>
<i62r3b$4bc$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i62r3b$4bc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <m...@b...softax.pl>
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1284037201 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22805 83.18.189.42:37830
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309570
[ ukryj nagłówki ]kamil wrote:
> "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message
> news:i62njf$lg2$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Tak samo np. w Szwecji, Norwegii. Ale co ciekawe, wcale nie odczuwa
>> się potrzeby łamania przepisów. Ograniczenia postawione z sensem,
>> gdzie droga lepsza to podnoszone. Tereny zabudowany maksymalnie
>> krótkie itp.
>>
>> Zupełnie inaczej jedzie się 50km/h gdy jest to kilkaset metrów i co
>> chwile są pasy a inaczej gdy jest to kilkanaście kilometrów, żadnych
>> pasów, tylko szczere pole.
>
> W Szwecji max predkosc na autostradzie to 110km/h, w Norwegii 90km/h.
Byłeś w Norwegii? Widziałeś ich drogi?
> Tam dopiero polacy zaczeliby jeczec, ze jak to, przeciez drogi takie
> rowne i puste (gestosc zaludnienia Norwegii jest 10-krotnie nizsza od
> polskiej).
Norwedzy owszem "jęczą". I jak przyjadą do Polski to mówią "jakie dobre
drogi macie"(sic!).
> Voytek chwalil sie fotkami przy 130km/h, przeciez jemu w
> glowie sie nie pomiesci, ze w cywilizowanych krajach jezdzi sie wolniej
> i nikt nie ma o to pretensji do wladzy.
Na prostych drogach owszem, jeździ się szybciej. W cywilizowanych
krajach to na zwykłej jednojezdniowej drodze bez poboczy, na terenie
zabudowanym, jeśli tylko zabudowa jest rzadsza i nie ma przejść dla
pieszych bez świateł, itp podnosi się prędkość do 70km/h -- u nas na
drodze dwujezdniowej, po 3 pasy w każdą stronę, z płotkiem po środku
(uniemożliwającym przechodzenie pieszym) i z chodnikiem oddzielonym
pasem zieleni robi się 50km/h (vide Al. Stanów Zjednoczonych w DC,
odcinek od Ostrobramskiej do Grochowskiej)
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.10 12:48 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo