  • 1. Data: 2011-07-29 00:25:30
    Temat: FLOKATI POSZUKIWANE w ramach darów !
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    I żeby nie było NTG - do rzóka trzeba.

    Stanęliśmy na futerkowaniu rzóka, bo brak flokati,
    stwierdziliśmy, że nie będziemy robić w takim razie rzóka tylko
    w białym futerku (flokati) a i w innych kolorach, ale tu też
    posucha.

    Zatem prośba do szerszego grona - jeśli macie w domu materiały
    imitujące futerko, prosiłbym o dary. Perfekt na to nadaje się
    flokati, i takie bardziej pluszowe flokati. Bardzo często jest
    tak, że ktoś to ma w kanapie schowane (bo to już nie modne, bo
    się brudzi, bo głupie, ale nie wyrzucił).

    Sprawdźcie może czy macie, a odwdzięczę się dobrym piwkiem :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 2. Data: 2011-07-29 00:30:18
    Temat: Re: FLOKATI POSZUKIWANE w ramach darów !
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 00:25:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > stwierdziliśmy, że nie będziemy robić w takim razie rzóka tylko
    > w białym futerku (flokati) a i w innych kolorach, ale tu też

    Różowe, koniecznie różowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-29 02:21:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-29 00:30, Waldek Godel pisze:

    > Różowe, koniecznie różowe.

    Masz ???

    Talki był Plan. Białe na kabinę, różowe na szoferkie.

    Każde się przyda, czy to z pojedynczego fotela, czy narzuta na
    wersalkę.`

  • 4. Data: 2011-07-29 09:33:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-29 00:25, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Stanęliśmy na futerkowaniu rzóka, bo brak flokati, stwierdziliśmy, że
    > nie będziemy robić w takim razie rzóka tylko w białym futerku (flokati)
    > a i w innych kolorach, ale tu też posucha.

    chyba bardziej pasuje chityna? ale trzeba sie za nia duzo nabiegac.

    --

    memento lorem ipsum