  • 11. Data: 2010-02-25 07:39:44
    Temat: Re: FJR1300A, 2003, sprzedam, link do aukcji w tresci
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 06:05, doktorski pisze:

    > Cytat z CB-radia: "robcie miejsce, misiek na hulajnodze w strone
    > centrum.."
    >
    > A poza tym to poprawiacz samopoczucia.
    Widziałem takie cuś w jakiejś wielkiej terenówce,ustąpiłem myśląc że
    jakieś borówki,ale amerykańcem?? a na światłach zdziwko,stoi jak wszyscy:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-02-25 09:09:40
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Monster pisze:

    > Widziałem takie cuś w jakiejś wielkiej terenówce,ustąpiłem myśląc że
    > jakieś borówki,ale amerykańcem?? a na światłach zdziwko,stoi jak wszyscy:-)

    Heh.... no to sobie zapodam chyba. Zawsze to cos bardziej praktycznego
    niz niebieskie ledy na silniku do podswietlania fajek od swiec.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 13. Data: 2010-02-26 13:31:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Heh.... no to sobie zapodam chyba. Zawsze to cos bardziej praktycznego niz
    > niebieskie ledy na silniku do podswietlania fajek od swiec.

    O ile wiem - to nielegalne. Warto o tym pamiętać.

  • 14. Data: 2010-02-26 13:37:45
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 14:31, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > O ile wiem - to nielegalne. Warto o tym pamiętać.
    Montowanie czy uzywanie?

    Moja aukcja tez okazala sie nielegalna. Znalazl sie zyczliwy :)

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 15. Data: 2010-02-26 14:40:38
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-02-26 14:37, doktorski pisze:
    > Montowanie czy uzywanie?

    Może czegoś nie rozumiem, ale jaki ma sens montowanie bez używania?

    --
    duddits

  • 16. Data: 2010-02-26 15:25:32
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 15:40, duddits <d...@b...com> wrote:

    > Może czegoś nie rozumiem, ale jaki ma sens montowanie bez używania?
    Dla lansu pod kolumna, nie? :)

    Przy okazji: nowa linka do fujary. http://allegro.pl/show_item.php?item=939436562

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 17. Data: 2010-02-26 15:38:51
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqn.googlegroups.com...
    > Przy okazji: nowa linka do fujary.
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=939436562

    Sprawdzze dobry czlowieku ile mm Ci zostalo na tej oponce z przodu;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2010-02-26 20:08:05
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Lut, 16:38, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Sprawdzze dobry czlowieku ile mm Ci zostalo na tej oponce z przodu;)
    Suwmiarka pokazuje jakies 1,89 do 2,32 mm - zalezy jak i gdzie
    przylozyc. Inna sprawa, ze jej bateria jest na wykonczeniu wiec
    gwaracji tego pomiaru nie daje. Pomiar "na wykalaczke" pokazuje mniej
    wiecej 2-2,5 mm.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 19. Data: 2010-02-26 20:38:33
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    0g2000yqd.googlegroups.com...
    > gwaracji tego pomiaru nie daje. Pomiar "na wykalaczke" pokazuje mniej
    > wiecej 2-2,5 mm.

    Dzieki serdeczne. U mnie analogowa suwmiarka pokazuje ~2,8 - 3mm, wiec
    jeszcze troche posmigam.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 20. Data: 2010-02-26 23:48:36
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Marcin N pisze:

    > O ile wiem - to nielegalne. Warto o tym pamiętać.

    Pamietam...
    to co chce zalozyc ma tez mozliwosc swiecenia ciaglego, wiec.... umowmy
    sie, ze "mruganie" sobie zostawie na wypadek jak bym zawital przypadkiem
    pod kolumne.
    Moze byc?

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ