    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: FIAT Linea przegląd gwarancyjny - cena porażka
    Date: Wed, 30 Jun 2010 08:55:22 +0200
    <i...@p...onet.pl> <i08aiv$m24$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0ajnh$lsq$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0aoue$sr4$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0b0fe$le3$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0b6j6$9ma$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0baog$55h$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0cb63$8f1$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0cv6f$r9m$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0deoh$d1d$2@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0dg10$lpf$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0dhmv$n3c$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0dk47$558$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl> <i0dpb9$4f8$1@mx1.internetia.pl>
    <i...@p...onet.pl>

    Pszemol pisze:

    > Bo jeśli producent nie uznał za stosowne dać tam takiego filtra
    > to pewnie zalety stosowania filtra węglowego nie uzasadniają

    O widze kolejna światła myśl. W jednym samochodzie wkład węglowy posiada
    zalety w innym nie no no :)

    > jego większej ceny. Więc jak - rozumiem, że nie dał węglowego...
    > Dobrze zgadłem?

    Pudlo:)

    > Nie, po prostu mówisz coś niewiarygodnego i proszę cię abyś
    > poparł swoje historie czymś wiarygodnym...
    >
    > Czemu taką tajemnicę robisz z tego jakie masz auto? Wstydzisz się go?
    > OK, ten pierwszy znalazłem w wersji oryginalnej, z logo cytrynki i
    > peugeota.
    > Ten drugi występuje tylko w wersji "rzemieślniczej", poza producentem...
    > Właśnie o tym mówiłem. No chyba że się mylę i pokażesz mi 647975
    > w opakowaniu oryginalnym od Peugeota?

    Dalem Ci _oryginalne_ numery referencyjne PSA filtrów do 307/308. C2 to
    tani zwykły filtr,75 to filtr węglowy. Można je stosować zamiennie.
    Dalem dowód na to ze wiem co mowie, kazdy moze to sprawdzic wykonujac
    jeden telefon do ASO. Ty rzucasz głodne kawałki nie podparte żadną
    wiedzą ani faktami. Dziwie się że wogole jeszcze z Tobą dyskutuje.

    > Dowodem dodatkowym na to, że taki filtr węglowy to pic na wodę
    > fotomontaż jest fakt, że producent nie sprzedaje aut z takim filtrem
    > ani nie oferuje go do swoich samochodów. Można go kupić u innych
    > producentów którzy robią takie filtry na tej samej linii co puchate kostki
    > do powieszenia na lusterku :-)

    To że jesteś ignorantem udowodniłem powyżej.

    Pozdrawiam
    Pawel