  • Data: 2010-11-10 13:02:12
    Temat: Re: FCTowanie na stacjonarne?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Ale jakoś (na razie?) nie ma odważnych stacjonarnych, którzy by
    > zaoferowali 25 czy 29 gr/min "do wszystkich" tylko do stacjonarnych
    > jest taniej, a do komórkowych. Czy to tylko kwestia starej świeckiej
    > tradycji, czy jednak wysokości MTR/FTR cokolwiek rzutują?

    Mam nadzieję, że to nie o odwagę chodzi, tylko że operatorzy rozumieją,
    że telefonia komórkowa i stacjonarna to są zupełnie *różne* środki
    komunikacji (choć zintegrowane numeracyjnie). Pisałem już o tym, mam
    świadomość, że się powtarzam, ale co mi tam. To nie kwestia tradycji
    ani *ustalonych* stawek, tylko kwestia techniki. Telefonia stacjonarna,
    jeśli ma przetrwać, musi oferować płaską taryfę ze stawkami 0zł/min
    do stacjonarnych -- bo tak wynika z techniki. Istnienie niezerowej
    stawki minutowej w telefonii ruchomej też wynika z techniki.

    --
    Jarek