  • Data: 2013-05-09 22:54:03
    Temat: Re: [FAQbot] ObowiÄ?zkowo do przeczytania przez nowych.
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    >Czy to źle, że jest więcej 2oo? Nie, im nas więcej na drogach tym lepiej. A
    >czy tu im nas więcej tym lepiej? Sam nie wiem...

    No ja sie wlasciwie odnosilem do tego. Nie martwi mnie ilosc i nie
    martwi mnie to, ze prawie kazdy malolat moze miec motor, chocby
    chinski.
    (One sa nawet calkiem ladne niekiedy, tak ze po prawdzie zazdraszczam,
    bo 'za moich czasow' takich nie bylo;)

    >Mnie nie bawi rozmowa pomiędzy przedstawicielem sikacza a preclem, jeden
    >stara się przekazać jakąś wiedzę a drugi uważa to za pierdy.

    No ale to juz jest ogolem kwestia przemian cywilizacyjnych, jakie
    nastapily w internecie w ogole.
    Wszystko przez te php i przez to, ze ktos pobudowal na tem te kombajny
    forumowe a najgorsze, ze je udostepnil do wziecia. Teraz 6-ciolatek
    zamiast zglebiac tajniki hateemela i budowac pierwsze www to se
    zaklada konto na frykasie, instaluje foruma, bo jest w pakiecie i
    jedzie, tem bardziej ze mozna na tym trzepac kasiore na batony i piwo.
    No i sie rozlazla ta 'kultura forumowa', bo newsy czy listy mailowe to
    sa relikty z czasow pierwszych tutenhamonow.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10