  • Data: 2011-04-10 21:13:32
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Apr 2011 12:21:06 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Teoria jest taka, że przed zakrętem, w chwili hamowania,

    Akurat już przy odpuszczeniu gazu.

    > spoiler znowu
    > się ustawia na docisk. Gorzej jak to się popsuje w takiej chwili.
    > U Alonso się ponoć popsuło, ale w czasie kiedy spoiler ustawiony był na
    > dociskanie.

    Jest wiele elementów w bolidzie, które mogą się popsuć przed/po
    czy w trakcie zakrętu. F-duct też nie ,,wyłączał'' wygaszania w
    czasie zbliżonym do zera, a można było zeń korzystać w dowolnym
    momencie, a do tego wymagał jeszcze zdjęcia ręki z kierownicy.

    > Samej liczby nie podam, ale trochę było.
    > I to widać że właśnie wymuszonych - ten z przodu na prostej jedzie z
    > dociskiem, a temu z tyłu w połowie prostej tylny spoiler się składa i
    > dostaje takiego kopa, że wystarcza do bezproblemowego wyprzedzania.

    No popatrz, Webberowi nie udało się łyknąc Heidfelda.

    > Żadnej walki, bo ten z przodu po prostu nie ma szans.

    Ja chyba oglądałem jakiś inny wyścig, bo walki koło w koło po
    kilka zakrętów było sporo.

    > A tak w ogóle patrząc na Lotus-Renault, to tym większa szkoda sezonu
    > Roberta, bo wydaje się że tym autem walczyłby o mistrzostwo.

    Zniknąłeś RedBulla?

    r.