  • Data: 2020-12-09 13:48:07
    Temat: Re: F1
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/12/2020 12:41, Cavallino wrote:

    > Wiesz, kiedyś niejaki Amstrong też tak wszystko wygrywał w kolarstawie
    > przez lata.
    > Po kolejnych 10 latach wyszło dlaczego.
    > Z Mercedesem jest dokładnie tak samo.
    > Raz może się udać zrobić auto z taką przewagą, ale nie tyle razy i tak
    > długo.
    > Muszą mieć coś, czego nie ma konkurencja, a co jakby się przyjrzeć, nie
    > jest legalne....

    Jak masz jakies dowody to sie zglos do FIA w tej sprawie, a nie tu
    pierdolisz jakies teorie spiskowe jakbys sie wczoraj urodzil. Przed
    Mercedesem dominowal Rebull (4 lata), ktory stracil mocno po zmianie z
    V8 na hybrydy v6 przez to, ze Renault zaspalo z rozwojem silnika.
    Wczesniej dominowaly McLaren (2-3lata), Ferrari (7 lat), Benetton,
    Williams itd. Przy kazdej erze dominacji ktoregos zespolu pojawiaja sie
    oskarzenia o jakies niregulaminowe czesci, co jakis czas ktos
    wykorzystuje luki w przepisach, ktore szybko sa naprawiane. Calkowicie
    pomijajac juz fakt, ze F1 to jest chyba jedyny sport w ktorym reguly
    zmieniaja sie w trakcie sezonu.