  • Data: 2012-05-20 23:17:03
    Temat: Re: Eye-Fi - ktos używał?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michoo napisał:

    > W play było kilka numerów do jednej karty.
    >
    > Masz jakieś informacje o kilku kartach na jeden numer? (Bo z tego co
    > pamiętam klonowanie kart sprawiało, że można dzwonić z dwóch telefonów,
    > ale odbierał ten, który zalogował się do sieci ostatni. (Ale dawno o tym
    > czytałem, i chętnie uzupełnię wiedzę.)

    Ten ktoś pisał o przypadku, kiedy to jeden numer przydzielono dwu różnym
    abonentom. Z powodu ogólnego burdelu. Ale przecież świadomie i planowo
    też by tak można. W ogóle wiele można, pod warunkiem, że się opłaci.
    Operatorom. Ale pośrednio abonentom też. To, że za psie pieniądze mam
    w domu komfortowe łącze 20Mb, zawdzięczam masowości internetu. Używam
    ledwie ułamka możliwości transferowych, podobnie jak inni moi bliżsi
    i dalsi sąsiedzi. I mówie tu o sieci stacjonarnej, którą -- gdyby było
    trzeba -- można dowolnie rozbudowywać. A w sieci komórkowej, te megabity,
    to ściema, w którą wierzą tylko naiwni. Megabity, to są dla nielicznych,
    bo eter nie jest z gumy. Gdyby wszyscy chcieli wszystko przez komórkę,
    każde radyjko, każdy tablecik, to by cała sieć stanęła. Dla tego trzeba
    ich po łapach. Albo po portfelu, skoro inaczej nie rozumieją.

    --
    Jarek