  • Data: 2012-03-20 11:43:18
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:
    > begin zaemka

    > Policyjni/1,91152,11371667,Ekspert__To_Socha_i_Korna
    cki_winni_rozbicia_maserati.html

    > Kierowca samochodu osobowego nie musi wiedzieć, że tył autobusu
    > "zachodzi", a tym bardziej o ile. Nie musi też przewidywać przyszłych
    > manewrów (szczególnie manewrów "na ślepo") stojącego autobusu.
    >
    > Za to kierowca autobusu musi kontrolować, co dzieje się wokół jego
    > pojazdu. Ciekawe, czy jakby tam znalazło się dziecko albo staruszka i
    > zostaliby potrąceni, to opinia tego "eksperta" byłaby taka sama?
    >
    > Fajny ekspert.

    a co sie nie podoba w opini experta?

    Moje zdanie jest podobne. Choć ja bardziej to widzę jako nieszczęśliwy zbieg
    okolicznosci, jednakże kodeksowo to kierowca kórye otwiera drzwi ma uważać
    na innych uczestników ruchu. Autobus nie właczał sie do ruchu tylko jechał,
    popatrzyła w tylne lusterko samochód jest daleko to jedzie.