  • 1. Data: 2009-07-03 20:47:57
    Temat: Ex Moskalowy DeeR do sprzedania - kto to oferowal?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Witam i jak w tytule pytam:
    Ktos (nie pamietam, kto) sie tu chwalil jakis czas temu, ze chce
    sprzedac DR350 zanabyte wczesniej od Moskala.
    Nie wiem po czym szukac w archiwum, stad ta odezwa.
    Prosze o jakies podpowiedzi - moze byc na priv :)

  • 2. Data: 2009-07-04 07:58:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-03 22:47:57 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> said:

    > Ktos (nie pamietam, kto) sie tu chwalil jakis czas temu, ze chce
    > sprzedac DR350 zanabyte wczesniej od Moskala.

    Nikanor

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-07-04 14:37:07
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 3 Lip, 22:47, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Witam i jak w tytule pytam:
    > Ktos (nie pamietam, kto) sie tu chwalil jakis czas temu, ze chce
    > sprzedac DR350 zanabyte wczesniej od Moskala.

    Wysłałem ci maila na priv.

    --
    Nikanor

  • 4. Data: 2009-07-04 14:54:56
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    zbigi pisze:
    ...>8
    > Ktos (nie pamietam, kto) sie tu chwalil jakis czas temu, ze chce
    > sprzedac DR350 zanabyte wczesniej od Moskala.

    Zbigi, znalazles dziure w plocie elektrowni, przez ktora da sie
    przejechac na DR??
    Bedziesz mial duuuzo blizej do pracy :)

    BTW, Paskude odstawiles na rzecz jakiegos wypasa na lodzkich blachach?? ;)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 5. Data: 2009-07-10 05:09:26
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > zbigi pisze:
    > ...>8
    >
    > Zbigi, znalazles dziure w plocie elektrowni, przez ktora da sie
    > przejechac na DR??
    > Bedziesz mial duuuzo blizej do pracy :)

    Mialbym, cholercium, ale i tak jezdzilbym rowerkiem - motura nie da sie
    zaparkowac w magazynku wody niemoralnej ;)

    > BTW, Paskude odstawiles na rzecz jakiegos wypasa na lodzkich blachach?? ;)

    Ty tak nie szpieguj z krzaczorow, tylko sie ujawnij w koncu :P
    A Paskuda czeka na nowy garaz zas wypas na lodzkich blachach na
    przeszczep silnika ;)

  • 6. Data: 2009-07-10 11:10:20
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Ty tak nie szpieguj z krzaczorow, tylko sie ujawnij w koncu :P
    >A Paskuda czeka na nowy garaz zas wypas na lodzkich blachach na
    >przeszczep silnika ;)

    Czego nie wiem a moim zdaniem powinienem?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2009-07-10 14:53:47
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 10 Lip, 13:10, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Czego nie wiem a moim zdaniem powinienem?;)

    no wlasnie?

    --
    rupio
    ZR 7 & ETZ 250

  • 8. Data: 2009-07-10 17:40:09
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    ...>8
    > Czego nie wiem a moim zdaniem powinienem?;)

    A tego ze czasami bywam slubowo w Belchatowie ale zawsze w takich
    godzinach ze zdolalem sie jedynie zaprzyjaznic ze Zbigowa psina :)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 9. Data: 2009-07-19 20:22:20
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacot napisał(a):

    > Czego nie wiem a moim zdaniem powinienem?;)

    Chyba chodzi Piernikowi o Suzuki Ewci. Bo przeciez nie o tego kancioka
    na _pabianickich_ blachach? ;)

  • 10. Data: 2009-07-19 20:23:02
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > Jacot pisze:
    > ...>8
    >
    > A tego ze czasami bywam slubowo w Belchatowie ale zawsze w takich
    > godzinach ze zdolalem sie jedynie zaprzyjaznic ze Zbigowa psina :)

    Telefony w ty dziurze nadal dzialaja :P Byc moze siedzielim u sasiadow
    na kawie lub kopalim dziure na sasiednim podwyrku ;)