eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEuropejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania. › Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Date: 11 Jul 2010 18:08:00 GMT

    Dnia 07.07.2010 Massai <t...@w...pl> napisał/a:
    > Moje subiektywne odczucia. I na koniec parę porad, których nie
    > znalazłem w necie.
    >
    > Aha, Cavallino, na wstępie mała prośba - jesli możesz powstrzymaj się
    > od swoich typowych uwag, znam Twoje poglady na tę sprawę.
    >
    > Zacznijmy od tego że byłem na urlopie "objazdowym" po Europie - w sumie
    > ponad 5 tysięcy km w 3 tygodnie - dokładniej to w dwa tygodnie, bo
    > przez tydzień się byczyłem.
    > Austria, Chorwacja, włochy, Szwajcaria, Niemcy, Austria i jeszcze
    > przystanek w Czechach.

    Ja zrobiłem ostatnio 6kkm dookoła Bałtyku: http://nordkapp.4x4.kalisz.pl
    i policji w sumie w ogóle nigdzie poza pl nie widziałem:
    - litwa, łotwa - na łotwie policjant pomagał mi zatankowac lpg, bo tam samemu i
    mnie nauczył, nie pamiętam FR
    - estonia - 1 patrol przy granicy z łotwą, dalej spoko, bez FR
    - finlandia - krajowa 4,8 i 96 brak FR i policji
    - norwegia - cała E6 nafaszerowana FR - a przejechałem praktycznie jej większość, ale
    ograniczenia jak na te serpentyny sensowne, policji na trasie zero, E69 to sam wjazd
    na nordkapp, ale tam frycowe za sam wjazd zdejmują więc FR nie ma.
    - szwecja - FR sporadycznie, brak policji w ogóle
    Opłaty autostradowe tylko śladowe na południu Norwegii. Drogi wszędzie lepsze niż w
    pl, no chyba że jakiś remoncik był.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".