-
1. Data: 2011-09-28 11:41:18
Temat: Eurokolchoz c.d.
Od: AZ <a...@g...com>
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367
268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
lowych.html
Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7
W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...
--
Artur
-
2. Data: 2011-09-28 11:54:33
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: MM <k...@g...pl>
Dnia 28-09-2011 o 11:41:18 AZ <a...@g...com> napisał(a):
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367
268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
lowych.html
>
> Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7
>
> W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
> sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...
>
Nie przesadzaj, nie sądzę że przez wszystkie miasta, każdą ulicę trzeba
będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.
Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".
-
3. Data: 2011-09-28 11:56:46
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
W dniu 2011-09-28 11:54, MM pisze:
> Dnia 28-09-2011 o 11:41:18 AZ <a...@g...com> napisał(a):
>
>> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367
268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
lowych.html
>>
>>
>> Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7
>>
>> W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
>> sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...
>>
>
> Nie przesadzaj, nie sądzę że przez wszystkie miasta, każdą ulicę trzeba
> będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.
>
> Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".
W mojej Gdyni niedawno popodnosili z 50 na 70 w wielu miejscach. Uznali,
że 50 jest bez sensu na odcinkach, gdzie nie ma przejść dla pieszych ani
żadnych skrzyżowań.
-
4. Data: 2011-09-28 13:22:50
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-09-28 11:41, AZ pisze:
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367
268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
lowych.html
>
> Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7
>
> W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
> sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...
>
Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką blokadę. Tyle
opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo, to zawsze się znajdzie
uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie. Jeśli czujnik miałby badać na
bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem do auta po pijaku
nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy. Jakaś paranoja.
--
MZ
-
5. Data: 2011-09-28 13:44:29
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Nie przesadzaj, nie sądzę że przez wszystkie miasta, każdą ulicę trzeba
> będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.
>
> Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".
Mysle ze 4 dychy to jednak szwolezerstwo... Max 35 - to jestem w stanie
zaakceptowac.
C
-
6. Data: 2011-09-28 13:59:59
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: "Massai" <t...@w...pl>
MZ wrote:
> W dniu 2011-09-28 11:41, AZ pisze:
> > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10367
268,PE_chce_ogra
> > niczen_predkosci_i_blokad_antyalkoholowych.html
> >
> > Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7
> >
> > W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie
> > moze i sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...
> >
> Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką
> blokadę. Tyle opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo,
> to zawsze się znajdzie uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie.
> Jeśli czujnik miałby badać na bieżąco powietrze w kabinie, to
> koniec z wsiadaniem do auta po pijaku nawet na miejsce pasażera, bo
> kierowca nie ruszy. Jakaś paranoja.
Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
używać.
Precyzyjny czujnik musi być co jakiś czas kalibrowany. I to nie co
rok czy dwa, a raczej co 3 miesiące - jeśli ma być precyzyjny.
W dodatku precyzyjny będzie drogi jak piorun.
Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
ruszysz autem...
--
Pozdro
Massai
-
7. Data: 2011-09-28 14:11:32
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
W dniu 2011-09-28 11:54, MM pisze:
>> Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".
>W mojej Gdyni niedawno popodnosili z 50 na 70 w wielu miejscach.
>Uznali, że 50 jest bez sensu na odcinkach, gdzie nie ma przejść dla
>pieszych ani żadnych skrzyżowań.
A we wroclawiu odwrotnie - przez 20 lat bylo 70 (Legnicka) ale zdjeli.
Trzy pasy, podziemne przejscia, plot przeciw pieszym, ale wolno tyle
co wszedzie.
Rzekomo dlatego ze halas przy 70 za duzy.
J.
-
8. Data: 2011-09-28 14:12:18
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "CeSaR" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j5v1at$nv0$...@n...onet.pl...
>> Nie przesadzaj, nie s?dzę że przez wszystkie miasta, każd? ulicę
>> trzeba będzie jechać 30, będ? takie miejsca, ale też będ?
>> podwyższenia prędko?ci.
>
>> Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapi?ć już "3".
>Mysle ze 4 dychy to jednak szwolezerstwo... Max 35 - to jestem w
>stanie zaakceptowac.
20 !!
Powyzej 20 zaczyna sie wyprzedzanie rowerow, a to jest niebezpieczne
:-)
J.
-
9. Data: 2011-09-28 16:42:14
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j5v023$ib0$2@news.one
t.pl
*MZ" <"mcold0[wyt]* napisał(-a):
> Jeśli czujnik
> miałby badać na bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem
> do auta po pijaku nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy.
Koledzy pomogą ;) Ale niechby badał kierownika na bieżąco, a na
przejeździe stwierdził że jest nawalony jak autobus i prewencyjnie
"obciął" mu w tym momencie silinik :D
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
-
10. Data: 2011-09-28 17:09:37
Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "MZ" <
> Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką blokadę.
> Tyle
> opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo, to zawsze się
> znajdzie
> uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie. Jeśli czujnik miałby badać na
> bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem do auta po pijaku
> nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy. Jakaś paranoja.
Etam :) co jakiś czas z kierownicy wyskakuje sterylizowana za
nagrzewnicą igła i pobiera z aorty określoną dawkę krwi, wstępne wyniki
wysyłane są poprzez łącza satelitarne VIABLOD do centralnej jednostki
obliczeniowej, po czym w zależności od wyniku następuje zdalne
załączenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...