  • 1. Data: 2011-09-28 11:41:18
    Temat: Eurokolchoz c.d.
    Od: AZ <a...@g...com>

    268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
    lowych.html

    Krotko: http://tinyurl.com/5vlszp7

    W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
    sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...

    --
    Artur

  • 2. Data: 2011-09-28 11:54:33
    Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-09-2011 o 11:41:18 AZ <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
    > sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...

    Nie przesadzaj, nie sądzę że przez wszystkie miasta, każdą ulicę trzeba
    będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.

    Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".

  • 3. Data: 2011-09-28 11:56:46
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 11:54, MM pisze:

> [...]
    > będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.
    >
    > Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".

    W mojej Gdyni niedawno popodnosili z 50 na 70 w wielu miejscach. Uznali,
    że 50 jest bez sensu na odcinkach, gdzie nie ma przejść dla pieszych ani
    żadnych skrzyżowań.

  • 4. Data: 2011-09-28 13:22:50
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 11:41, AZ pisze:
> [...]
    >
    > W skrocie: 30 km/h w zabudowanym i blokady antyalkoholowe, drugie moze i
    > sensowne ale pierwsze to juz schizofrenia oslow...

    Ja się tylko zastanawiam jak technicznie zrealizować taką blokadę. Tyle
    opcji "obejścia" ile pomysłów. Jeśli jednorazowo, to zawsze się znajdzie
    uczynny który dmuchnie i pijak pojedzie. Jeśli czujnik miałby badać na
    bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem do auta po pijaku
    nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy. Jakaś paranoja.

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-09-28 13:44:29
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie przesadzaj, nie sądzę że przez wszystkie miasta, każdą ulicę trzeba
    > będzie jechać 30, będą takie miejsca, ale też będą podwyższenia prędkości.
    >
    > Chociaż 40 by była optymalna, bo to można sobie zapiąć już "3".

    Mysle ze 4 dychy to jednak szwolezerstwo... Max 35 - to jestem w stanie
    zaakceptowac.

  • 6. Data: 2011-09-28 13:59:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MZ wrote:

> [...]
    > Jeśli czujnik miałby badać na bieżąco powietrze w kabinie, to
    > koniec z wsiadaniem do auta po pijaku nawet na miejsce pasażera, bo

    Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
    używać.
    Precyzyjny czujnik musi być co jakiś czas kalibrowany. I to nie co
    rok czy dwa, a raczej co 3 miesiące - jeśli ma być precyzyjny.

    W dodatku precyzyjny będzie drogi jak piorun.

    Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
    odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
    ruszysz autem...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2011-09-28 14:11:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >W mojej Gdyni niedawno popodnosili z 50 na 70 w wielu miejscach.
    >Uznali, że 50 jest bez sensu na odcinkach, gdzie nie ma przejść dla
    >pieszych ani żadnych skrzyżowań.

    A we wroclawiu odwrotnie - przez 20 lat bylo 70 (Legnicka) ale zdjeli.
    Trzy pasy, podziemne przejscia, plot przeciw pieszym, ale wolno tyle
    co wszedzie.
    Rzekomo dlatego ze halas przy 70 za duzy.

    J.

  • 8. Data: 2011-09-28 14:12:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" napisał w wiadomości grup

    >Mysle ze 4 dychy to jednak szwolezerstwo... Max 35 - to jestem w
    >stanie zaakceptowac.

    20 !!
    Powyzej 20 zaczyna sie wyprzedzanie rowerow, a to jest niebezpieczne
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-09-28 16:42:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MZ" <"mcold0[wyt]* napisał(-a):

    > Jeśli czujnik
    > miałby badać na bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem
    > do auta po pijaku nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy.

    Koledzy pomogą ;) Ale niechby badał kierownika na bieżąco, a na
    przejeździe stwierdził że jest nawalony jak autobus i prewencyjnie
    "obciął" mu w tym momencie silinik :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2011-09-28 17:09:37
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "MZ" <

> [...]
    > bieżąco powietrze w kabinie, to koniec z wsiadaniem do auta po pijaku
    > nawet na miejsce pasażera, bo kierowca nie ruszy. Jakaś paranoja.

    Etam :) co jakiś czas z kierownicy wyskakuje sterylizowana za
    nagrzewnicą igła i pobiera z aorty określoną dawkę krwi, wstępne wyniki
    wysyłane są poprzez łącza satelitarne VIABLOD do centralnej jednostki
    obliczeniowej, po czym w zależności od wyniku następuje zdalne
    załączenie ABS,DPS,ESP,ASR,HIFI,DVD,DTS,CPD,PGR,LPR...