  • Data: 2011-09-29 11:43:39
    Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    megrims wrote:

    > W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
    > (ciach)
    >
    > Wykonalne ;) Zaczną stosować markery. Jak do C4
    > albo Semtexu :D I będą takie bramki, co będą
    > wykrywały marker. ;) ;) ;)

    Wiesz, ja na codzień mam do czynienia z takimi testami co mają
    wykrywać różne substancje.

    I ta zasada, "co jest czułe, jest nieswoiste, co jest swoiste nie jest
    czułe" działa nadal.

    Nawet megadokładne markery immunologiczne też myla się jak cholera i
    łatwo moga zostać oszukane, bo powinowactwo do receptorów nie jest
    zerojedynkowe, wbrew temu co się uczy to nie jest tak że do danej
    cząsteczki przyłączyć się może tylko jedna.

    Inaczej mówiąc - test zliczający wyłapane cząsteczki albo wykrywa
    już niewielkie ilości, ale jednocześnie jest podatny na na to że
    się pomyli i wykryje cząsteczkę podobną do szukanej, albo daje
    wynik bardziej wiarygodny (także poprzez statystyki i uśrednienia),
    ale jednocześnie musi mieć na czym pracować, tzn. sporą ilość
    substancji do badania.

    --
    Pozdro
    Massai