  • Data: 2012-06-12 13:35:19
    Temat: Re: Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 12, 8:05 am, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    wrote:

    > Odpowiedni ludzie przykrywający każdą sprawę są już zatrudnieni w TVP

    to oczywiste, i w innych panstwach tez tak jest (a juz na pewno w
    Rosji)

    > Właściwie, biorąc to pod uwagę, nie wiadomo, co się stało
    > faktycznie wczoraj na Ukrainie.

    a co sie wlasciwie tam stalo - bo wyznam, ze nie ogladam tych meczy,
    mam szczerze gleboko w du... kto z kim gra i czy wygra i czy "Franek
    pieeeeeknie strzelil bramke" lub czy Bolek slicznie kopna pileczke czy
    cos tam jeszcze...

    Bardziej mnie intersuje czy obcy biznes nie zrobi SZAMBA wokol domow
    wydobywajac gaz lupkowy (i zabierajac go do siebie a w zamian Polsce
    "gow... z makiem pasternakiem")