  • 11. Data: 2015-11-23 11:56:05
    Temat: Re: Etui do smartfona 4,5 cala
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Nov 2015 10:33:17 +0100, w
    <5652dd5d$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl> napisał(-a):

    > http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&f
    DisplayInchesMin=4&fDisplayInchesMax=4.5

    Po refine zostało tylko 6 :)
    http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&n
    PriceMax=100&nDisplayResMin=384000&fDisplayInchesMin
    =4.3&fDisplayInchesMax=4.5&chkCompass=selected&chkPr
    oximity=selected&sOSes=2&idTouchscreen=1

    Co wybrać?

  • 12. Data: 2015-11-23 12:12:06
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    PriceMax=100&nDisplayResMin=384000&fDisplayInchesMin
    =4.3&fDisplayInchesMax=4.5&chkCompass=selected&chkPr
    oximity=selected&sOSes=2&idTouchscreen=1

    Osobiscie przyjrzalbym sie blizej Asusowi i ich obietnicom aktualizacji.
    Co prawda o nowych telefonach Asusa czytalem sporo niepochlebnych opinii
    ale moze w zestawieniu z niska cena straca one troche na mocy. Moze tez
    wez pod uwage Sony Z1 compact. On tez jest dosc maly.
    Aha i jeszcze jedno, upewnij sie czy na pewno musi to byc taki rozmiar
    ekranu. Jakis czas temu tez uparcie bronilem sie przed wiekszym
    telefonem. Jednak gdy sprawdzilem jak sie miesci w kieszeni okazalo sie,
    ze nie jest zle. Wiaze sie to dosc mocno z ramkami. Np biorac takiego
    iPhone'a 4S polowa frontu to ekran....reszta zas ramki.
    Ja mam LG G2 gdzie ramki stanowia jedynie 1/4 frontu.

  • 13. Data: 2015-11-23 12:34:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 12:12, atm pisze:

> [...]
    > ale moze w zestawieniu z niska cena straca one troche na mocy. Moze tez
    > wez pod uwage Sony Z1 compact. On tez jest dosc maly.

    Do tego można jeszcze zobaczyć Sony E3

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-11-23 12:57:59
    Od: Kalina <k...@d...ru>

    W dniu 2015-11-23 o 09:49, Chris pisze:

    > http://allegro.pl/oryginal-etui-silikon-cover-kruger
    -matz-flow-i5361680890.html

    > http://allegro.pl/orygin-etui-flip-cover-kruger-matz
    -flow-lte-km0416-i5600125290.html

    > http://allegro.pl/skora-kabura-exclusive-kruger-matz
    -flow-km0416-i5361731188.html

    Bardzo dziękuję, ale jak już pisałam kupiłam sobie ten futerał. Chodzi o
    to, czy taki telefon jest bardzo nietypowy - co usłyszałam z ust wg mnie
    fachowca (jakkolwiek to tylko budka z telefonami obok dworca), a mnie
    się wydaje że nie. Dlatego zdziwiłam się, że jest z tym taki problem.

  • 15. Data: 2015-11-23 13:07:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 12:57, Kalina pisze:

> [...]
    > fachowca (jakkolwiek to tylko budka z telefonami obok dworca), a mnie
    > się wydaje że nie. Dlatego zdziwiłam się, że jest z tym taki problem.

    Jest mało popularny a wiadomo że w handlu często ma się tylko to co się
    sprzedaje.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2015-11-23 14:42:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Nov 2015 12:12:06 +0100, w <5652f487$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
    atm <...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > telefonem. Jednak gdy sprawdzilem jak sie miesci w kieszeni okazalo sie,
    > ze nie jest zle. Wiaze sie to dosc mocno z ramkami.

    Tak, wiem, te 4,5" zakładam że będzie z cienkimi ramkami :)

    PS. Zapomniałem -- istotny jest root i brak śmieci systemowych, dlatego też
    nieufnie patrzę na markowe telefony. Preferowałbym coś porządnego chińskiego
    defaultowego.

  • 17. Data: 2015-11-23 14:50:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-23 14:42, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > nieufnie patrzę na markowe telefony. Preferowałbym coś porządnego chińskiego

    Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo
    custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc
    na Stage Fright 2.

  • 18. Data: 2015-11-23 15:00:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Nov 2015 14:50:58 +0100, w <565319c3$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
    atm <...@v...pl> napisał(-a):

    > Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo
    > custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc
    > na Stage Fright 2.

    Mam jakoś zakodowane, że koniec końców zawsze okazuje się, że stockowy rom
    najlepszy (czytaj: najmniej problemów) :)

  • 19. Data: 2015-11-23 16:15:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-23 15:00, r...@k...pl wrote:

    > Mam jakoś zakodowane, że koniec końców zawsze okazuje się, że stockowy rom
    > najlepszy (czytaj: najmniej problemów) :)

    Wiesz, ten na G2 jest w bardzo przyjemnym customem: podstawa ze stock
    ROMu, nakladka przeniesiona z G4, kilka dodatkowych funkcji jak np
    nagrywanie rozmow i usuniety blotware.

  • 20. Data: 2015-11-24 05:13:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Teraz telefony to chyba od 5" zaczynają się.
    > A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może
    > -- i co mam zrobić? :)

    Witaj w klubie!
    Ludzi porąbało aby z dachówkami w kieszeniach chodzić.