  • 11. Data: 2009-11-09 07:47:06
    Temat: Re: Ethernet + 1Wire
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Adam Dybkowski pisze:
> [...]
    ?branchID=121&mid=10&lang=en&pageId=74

    > A może ktoś wskazać konkretne moduły z takimi prockami?
    > Bo referencyjny starterkit Microchipa to pewnie nie jest ani mały, ani tani.

    Niestety w tym przypadku najtaniej wychodzi płytka uniwersalna z
    footprintem tqfp + uC.

  • 12. Data: 2009-11-09 11:01:39
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    > Elektrolot pisze:
    >
    > W Propoxie znalazłem natomiast kilka ciekawych propozycji:
    > 99zł+VAT: http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=2
    813
    > 109zł+VAT: http://www.sklep.propox.com/index.php?d=produkt&id=2
    812

    Coś nie widać moich postów na grupie...?

    Michał

  • 13. Data: 2009-11-09 19:36:12
    Od: Name <u...@e...org>

    Polecam układy Wiznet np. W5100.

  • 14. Data: 2009-11-09 22:55:22
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Name pisze:

    > Polecam układy Wiznet np. W5100.

    A jak one wypadają cenowo?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2009-11-09 23:00:20
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Michał Lankosz pisze:

    > Czy minimoduły Propoxa, np. MMnetSAM7x są wystarczająco małe? Tyle, że nie
    > ma stabilizatora 3,3V :(

    Też o nich myślałem - szkoda, że jeszcze nie zmniejszą. W końcu tym
    razem potrzebuję zaledwie kilku linii na krzyż więc 2 złącza 40-pinowe
    to dla mnie marnotrawstwo miejsca. Inna sprawa, że mogli zamontować
    część elementów po drugiej stronie i płytka byłaby jeszcze krótsza.
    Trudno, w końcu nie opłaca mi się robić tego modułu samemu dla 2 sztuk -
    dlatego szukam gotowca a pobawię się w jego oprogramowanie. Chciałbym
    zrobić tańszą wersję tego:
    http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katc
    islo=0201

    Generuje toto bardzo fajne stronki (w połączeniu z serwerem www):
    http://teplomer.rymarov.cz/rymarov/index.php?ja=en&g
    r=&je=

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2009-11-10 16:21:38
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > A jak one wypadają cenowo?

    1. Wymagają przyklejenia mikrokontrolera, na którym musi być uruchomiony
    serwer www czy inna usługa.
    2. Zmontowany minimoduł w detalu zapewne będzie kosztował więcej niż te z
    Propoxa.
    http://www.ewiznet.com/goods_detail.php?goodsIdx=132 W TME 'starsze' wersje
    są po ca 120zł+VAT.

    Michał

  • 17. Data: 2009-11-11 21:38:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Michał Lankosz pisze:

> [...]
    > serwer www czy inna usługa.
    > 2. Zmontowany minimoduł w detalu zapewne będzie kosztował więcej niż te z

    No to porażka. Za mniej niż tyle to mam płytkę z ARM7TDMI z Ethernetem.
    Spokojnie pójdzie tam aplikacja i system Nut/OS ze stosem TCP/IP.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/