    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Estetyczne 4-8 diod na obudowie.
    Date: Wed, 16 Feb 2011 13:16:45 +0100

    On Tue, 15 Feb 2011 21:37:26 +0100, Waldemar Krzok wrote:
    >Znaczy obudowę już masz i diody muszą być fi 3? No to wiertarką dziury
    >wiercić, estetyka jest kwestią twoich zdolności. NB, mój kolega robi
    >estetyczne dziury dla linijek za pomocą piły włośnicy.

    Duzo zdolnosci wymaga estetyczne wywiercenie 8 dziur w metalu,
    a kolege tez podziwiam.
    Do estetyki chyba jednak potrzeba dobrej wiertarki numerycznej.

    Dlatego wcale sie nie dziwie ze ktos szuka plastykowego elementu
    "8 dziurek obok siebie plus niewielka ramka" aby sakryc slady na
    metalu po braku umiejetnosci :-)

    P.S. My elektronicy .. a wytrawic sie tego nie da ? :-0

    PPS. Sprawdzic w Elfie, moze cos maja.

    J.