  • 31. Data: 2009-05-08 17:04:56
    Temat: Re: Era robi w konia
    Od: z <z...@g...pl>

    zly pisze:

    > byl o tym poinformowany zawczasu jak minemam. tez mi sie to nie podoba ale
    > tak jest niestety.

    Na takie procedery juz nie ma przyzwolenia. To juz jest granda.
    Nie dajmy sie.
    Gdyby dal zgode na promocyjne przeslanie i sie okazalo ze za nastepne
    musi juz placic (zostal poinformowany o zasadach) to jeszcze niby zgodne
    z prawem (dla mnie i tak granda) Ale tu nie ma nawet kiwniecia palcem
    (zgody) a wymaga sie dzialania w celu rezygnacji.

  • 32. Data: 2009-05-08 18:15:05
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał
    > Chwila moment.
    > A w umowie przypadkiem nie masz zapisyu ze karta musi byc aktywna.

    Aktywna oznacza "opłacana i to najlepiej w terminie".

    > Zebys sie nastepnym razem nie zdizwil jak przyjdzie do zaplaty kara
    > umowna.

    Z taką świadomością nie będziesz miał oporów przed wszczepieniem w mózg
    chip-a. Wybacz te słowa, ale jak sobie wyobrażasz obowiązek utrzymywania
    telefonu w zasięgu? Na noc mogę wyłączyć, czy mam zbierać kasę na zapłacenie
    kary?

    Maciek.

  • 33. Data: 2009-05-08 23:19:13
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Oczywiście, że idiotyzm. Moje 30 groszy, Twoje 30 groszy i jeszcze
    > kolejnych tysięcy osób.

    A potem miesiąc twarzą w twarz z paniami z US i na koniec kara za
    niezgodności tego jest na rachunku z tym co w papierach :)

    > Mam Ci powiedzieć, jakie ruch ma operator z powodu na stałe włączonej
    > poczty głosowej? Której i tak nikt nie odsłuchuje? Zresztą, jesteś
    > inteligentnym człowiekiem i sam potrafisz sobie taki ruch oszacować,
    > prawda?

    Poczta głosowa to usługa jak każda inna, można ją bezpłatnie wyłączyć.
    To, że ktoś tego nie robi, albo nie odsłuchuje wiadomości, nie oznacza,
    jak sugerujesz, że operator oszukuje ludzi, albo "bezpodstawnie wzbogaca
    się". Ludzie starsi ode mnie ten sposób myślenia nazywają stalinowskim,
    młodsi - pisowskim.

    > Tak, oczywiście. Są sobie systemy billingowe, które dla każdego
    > połączenia rąbią klienta na jeden grosz. Przecież nie będziesz się

    Jeśli znasz takie systemy billingowe, to powinieneś złożyć zawiadomienie
    o przestępstwie do prokuratury. Wyłudzenie podlega karze więzienia z
    tego co mi wiadomo.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 34. Data: 2009-05-08 23:28:43
    Temat: Re: [OT] Re: Era robi w konia
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał
    >
    > Ależ oczywiście. Jeśli jednak spojrzeć na temat od strony *ilości*
    > abonentów, którzy nie mieli czasu, możliwości, wolnej pamięci do
    > wyłączenia usługi, której nie chcieli to...

    Abonenci nie mieli czasu i pamięci, to też operatora wina ? :)

    > Czyli ma tak zostać? OK.

    Wystarczy mail do BOA aby na następnej fakturze pojawiła się korekta.
    Miałem kiedyś podobny problem. Jeden mail załatwił sprawę.

    > A lepszy się stanie jeśli przestanę działać we własnej obronie? Przez

    Tak. Jesli będziesz działać z sensem. IMHO trudno mówić o obronie, kiedy
    z powodu błędnie naliczonych przez opa 30 gr, wyzywasz go od
    najgorszych. Rozumiałbym to jeszcze, gdybyś napisał reklamację, a oni
    nie chcieli oddać ...

    Twój problem polega na tym, że stawiasz irracjonalne zarzuty, ale nie
    robisz/radzisz nic co mogłoby doprowadzić do rzeczywistego zakończenia
    problemu.

    > Zanim zaczniesz udzielać rad bądź łaskaw popatrzeć na siebie ale
    > najpierw zacznij robić cokolwiek. Z pozycji biernego obserwatora możesz
    > ewentualnie... Udzielać "rad". Przykro mi ale nie staniesz się dla mnie
    > wzorem :/

    Mój wykładowca od analizy miał takie powiedzonko: "jak czegoś nie
    rozumiesz, to czytaj tak długo, aż zrozumiesz". Z biegiem czasu coraz
    bardziej się z nim zgadzam :)

    --
    http://voip.stegny.net

  • 35. Data: 2009-05-09 09:34:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 May 2009 10:55:15 +0200, mz wrote:

    >Tak ale ja nic nie wysyłałem nie chciałem, żadnych darmowych sms przez 5 czy
    >30 dni. Włączyli mi tę usługę bez mojej wiedzy.

    Byc moze - mnie chodzi tylko o to "typowe". Czyzbym byl nietypowy ?

    Czy faktycznie wyraziles pisemnie odpowiednia zgode na papierze ..

    J.

  • 36. Data: 2009-05-09 10:52:36
    Od: Rabbit <p...@g...com>

    Czesc siema, ja tez jestem bardzo mloda osoba (przed 40-ka) i tez nie
    rozumiem otaczajacego nas swiata i tak dalej. Jestem tez bardzo
    wkurw***a osoba. Najpierw granie na czekanie.. Nie dosc ze sobie nie
    zycze zeby mi ktos ustawial jakas debilna melodyjke bez mojej zgody
    nawet jak mi bedzie za to doplacal a co to dopiero jak sam mam za to
    zaplacic. Dalej, dowcip dnia.. Przez tydzien czasu wszyscy sie smiali
    w pracy oprocz mnie. I to nie z dowcipow. Sam fakt ze ja musze
    poswiecac swoj czas aby wylaczyc cos czego sobie zupelnie nie zycze
    jest wystarczajaco irytujacy. Ale teraz najlepsze. Plotki MMS! Daruje
    sobie wylewanie frustracji jaka powoduje u mnie placenie 30 gr za MMSa
    dziennie poto zeby sie dowiedziec ze Michael Jackson nie chce jesc.
    Ale czemu $@%!$@ %@% $! %@$!@% $!@%!@%$ !@@@^#$&! nie moge tego
    wylaczyc?!!!!! Wysylam sms o tresci podanej w smsie od ery aby
    deaktywowac usluge i dostaje zrotna wiadomosc ze blednie uzyta komenda
    czy cos takiego. Szukam w necie, strona ery, mam. Znow nie dziala. W
    koncu chce zadzwonic do konsultanta (2,44 zl z vat za polaczenie) ale
    mam za malo na koncie, miedzy innymi dzieki temu ze dowiedzialem sie
    co tam slychac u Michaela. I co to nie jest okradanie? Ja sie czuje
    okradziony. A gadanie typu gdyby operator darowal 30 gr to by nie mial
    przychodu uwazam za dotalny bezsens. Jak mi zacznie krasc 30 gr era,
    30 gr tp, 30 gr pani z warzywniaka to tez nie bede mial przychodu. Do
    tej pory bylem w miare zadowolonym klientem ery. Od tej pory nie
    jestem zadowolony. Pozdrawiam wszystkich wyznawcow dobra i ulepszaczy
    swiata ktorzy w takiej sytuacji w jakiej sie znalazlem nadstawiliby
    drugi policzek, ale ja mam ochote komus przypier***c.

  • 37. Data: 2009-05-09 10:53:02
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał
    >
    > Aktywna oznacza "opłacana i to najlepiej w terminie".

    No to się pozmieniało
    Mi kilka lat temu tłumaczono że ma być możliwość dodzwonienia się na mój
    numer telefonu. Może nie non stop ale miesiąc przerwy nie wchodził w grę.

  • 38. Data: 2009-05-09 11:05:37
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Owszem, w erze jest czesto "wyslij sms zeby otrzymywac przez 5 dni za
    > darmo ..", co pozniej okazuje sie platna subskrypcja, ale jednak
    > trzeba wyslac no i potem wysylaja ostrzezenie ..
    >
    > J.

    Przez kilka lat miałem te wszystkie bzdety stanowczo powyłączane.
    Nagle same z siebie się włączyły. Co prawda nie zauważyłem wtedy takich
    praktyk (muszę coś zrobić żeby nie płacić) ale w cale by mnie to nie
    zdziwiło. Od razu interweniowałem żeby żadne smsy do mnie nie
    przychodziły. Niestety trzeba dmuchać na zimne.

  • 39. Data: 2009-05-09 11:06:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > No to się pozmieniało

    U operatorów nic się nie pozmieniało.

    > Mi kilka lat temu tłumaczono że ma być możliwość dodzwonienia się
    > na mój numer telefonu.

    To znaczy, że na komendzie się pozmieniało. Ja musiałem się tam meldować
    osobiście.

    JoteR

  • 40. Data: 2009-05-09 11:45:27
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Misiu pisze:
    > A potem miesiąc twarzą w twarz z paniami z US i na koniec kara za
    > niezgodności tego jest na rachunku z tym co w papierach :)

    Gdzie Ty żyjesz? W co Ty wierzysz? Że US będzie PTC, takiemu koncernowi
    robił aferę z powodu kilku groszy. Ty chyba informacje o otaczającym nas
    świecie czerpiesz z telewizji? Ty jakbyś prowadził jednoosobową
    działalność, to by dopatrzyli się nawet 5gr, ale taki PTC? Ty naprawdę
    jesteś naiwny. Wyborca PO może?

    > Poczta głosowa to usługa jak każda inna, można ją bezpłatnie wyłączyć.

    Tak? to wyłącz:
    - wysyłanie i odbieranie SMS-ów w jakiejkolwiek sieci?
    - transmisję danych GPRS w Plusie w abonamencie ( nie pytam się Ciebie,
    czy będziesz korzystał, ale wyłącz!! ) Umożliwiają włączenie/wyłączenie
    każdej usługi przez EBOK, ale GPRS nie!!

> [...]
    > jak sugerujesz, że operator oszukuje ludzi, albo "bezpodstawnie wzbogaca
    > się". Ludzie starsi ode mnie ten sposób myślenia nazywają stalinowskim,

    A więc jednak euro-debil? Tacy ludzie jak Ty zaniżają standardy moralne.
    I to tacy ludzie jak Ty mają potem pretensje, że świat wygląda tak jak
    wygląda!! Ktoś na to pozwolił, ktoś dał sobie wcisnąć w pusty łeb hasła:
    równość, wolność, tolerancja.... na wszystko!!

    > Jeśli znasz takie systemy billingowe, to powinieneś złożyć zawiadomienie
    > o przestępstwie do prokuratury. Wyłudzenie podlega karze więzienia z
    > tego co mi wiadomo.

    Ty chyba naprawdę na księżycu żyjesz?
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|