  • 31. Data: 2009-04-19 09:03:04
    Temat: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Widocznie nie czytałeś wszystkiego, bo jak już wcześniej pisałem zarówno
    > konsultant jak i salon odsyłał na drzewo bo umowa jest w trakcie
    > rozwiązywania i jest to zablokowane.

    A ty w ogole regulamin czytales? Chyba strony www.era.pl ci nie
    zablokowali??? Masz regulamin Era Premia, wiec przeczytaj. W momencie
    jak przystepowales do do tego to akceptowales chyba regulamin. Placisz
    za swoje gapiostwo. Wystarczylo sobie wczesniej wykorzystac punkty.

    Jingiel

  • 32. Data: 2009-04-19 10:30:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <d...@c...eranet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:49e9fa6f$0$29442$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >
    > umowa jest w okresie wypowiedzenia.. czyli proces rozwiazywania umowy
    > zostal uruchomiony...

    A można być częściowo w ciąży? A można mieć częsciowo rozwiązaną umowę?

  • 33. Data: 2009-04-19 10:34:51
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    Użytkownik "Boombastic"
    > A można być częściowo w ciąży? A można mieć częsciowo rozwiązaną umowę?

    a mozna byc czesciowo lojalnym klientem???? to tez dziala zero-jedynkowo...
    :-)

  • 34. Data: 2009-04-19 10:53:51
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boombastic"
    >
    > a mozna byc czesciowo lojalnym klientem???? to tez dziala
    > zero-jedynkowo... :-)

    Dopóki trwa umowa to jest lojalnym klientem. Niby dlaczego ma mieć zabrane
    coś co wypracował przez lata? Ja mogłem się spokojnie logowac do swojego
    konta w Erze i wykonywać rózne operacje pomimo złozonego wypowiedzenia
    umowy.

  • 35. Data: 2009-04-19 11:00:17
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    wiadomości news:49eb02d2$0$29377$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Dopóki trwa umowa to jest lojalnym klientem.

    dopoki nie zlozyl wypowiedzenia BYL lojalnym klientem...

    > Niby dlaczego ma mieć zabrane coś co wypracował przez lata?

    bo nie przeczytal regulaminu????

  • 36. Data: 2009-04-19 11:07:16
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > bo nie przeczytal regulaminu????

    A możesz wskazać ten zapis regulaminu? Bo o to się rozbija cały problem.

  • 37. Data: 2009-04-19 11:35:02
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Boombastic pisze:

    > A możesz wskazać ten zapis regulaminu? Bo o to się rozbija cały problem.

    A moze byc kilka spraw tutaj
    1.2. w terminie uregulował opłaty z faktury za co najmniej 3 ostatnie
    Cykle Rozliczeniowe;

    5. W chwili oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie, Operator
    przerywa naliczanie punktów. Dotychczas zgromadzone punkty,
    niewykorzystane przez Uczestnika do dnia rezygnacji z udziału w
    Programie, są anulowane z dniem złożenia oświadczenia o rezygnacji.

    Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz
    wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze przespal.

    Jingiel

  • 38. Data: 2009-04-19 11:39:49
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz
    > wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze
    > przespal.

    I jeszcze jedno

    § 12
    W przypadku anulowania punktów z przyczyn wymienionych w niniejszym
    regulaminie, Uczestnikowi nie przysługuje roszczenie o wydanie
    ekwiwalentu, w tym pieniężnego jak również jakiekolwiek inne roszczenia
    wobec Operatora

    Jingiel

  • 39. Data: 2009-04-19 11:46:11
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Zlozyl oswiadczenie o rezygnacji? Zlozyl. Umowa trwa, ale jest juz
    > wypowiedziana, wiec zrezygnowal. Moze miec pretensje do siebie, ze

    No i sprawa wyjaśniona. Jedynie trzeba by jeszcze poszukać co to znaczy
    rezygnacja z udziału w Programie - czy to jest równoważne ze złożeniem
    wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Jak juz pisałem
    wcześniej - po złożeniu przeze mnie wniosku o zakończeniu trwania umowy z
    Erą punkty były ciągle widoczne w systemie. Ale było to 1,5 roku temu.

  • 40. Data: 2009-04-19 11:52:46
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    > pisałem wcześniej - po złożeniu przeze mnie wniosku o zakończeniu
    > trwania umowy z Erą punkty były ciągle widoczne w systemie. Ale było to

    W marcu 2009 bodajże wszedł nowy regulamin era premia.

    Jingiel