  • 1. Data: 2009-09-15 19:21:56
    Temat: Era numer stacjonarny - kiedy u innych
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Czy ktoś może ma jakieś info, kiedy odpowiednik tej usługi pojawi się w
    innych sieciach kom ? Mnie by interesował Play :)

    --
    http://voip.stegny.net

  • 2. Data: 2009-09-16 18:02:35
    Temat: Re: Era numer stacjonarny - kiedy u innych
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Czy ktoś może ma jakieś info, kiedy odpowiednik tej usługi pojawi się w
    > innych sieciach kom ? Mnie by interesował Play :)

    W Play to narazie pozostaje pakiet internetowy + numer stacjonarny w VoIP.

  • 3. Data: 2009-09-16 18:40:38
    Od: Misiu <m...@y...com>

    tomek pisze:

    > W Play to narazie pozostaje pakiet internetowy + numer stacjonarny w VoIP.

    Co masz na myśli pisząc o numerze stacjonarnym VoIP ? Czyzby coś umknęło
    mojej uwadze ?

    --
    http://voip.stegny.net

  • 4. Data: 2009-09-17 13:53:59
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Co masz na myśli pisząc o numerze stacjonarnym VoIP ? Czyzby coś umknęło
    > mojej uwadze ?

    W telefonie uruchamiasz klienta SIP i korzystasz z numeru stacjonarnego
    oferowanego przez usługodawcę VoIP. Trzeba mieć w miarę stabilny internet no
    i pakiety internetowe w Play są tanie.

  • 5. Data: 2009-09-20 21:37:42
    Od: Misiu <m...@y...com>

    tomek pisze:

    > W telefonie uruchamiasz klienta SIP i korzystasz z numeru stacjonarnego

    Taaaak. Tylko, że ja nie o to pytałem. Po pierwsze to nie ma nic
    wspólnego z usługą Ery, po drugie nie kaznym fonie jest klient SIP.

  • 6. Data: 2009-09-22 17:04:55
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Taaaak. Tylko, że ja nie o to pytałem. Po pierwsze to nie ma nic wspólnego
    > z usługą Ery, po drugie nie kaznym fonie jest klient SIP.

    To jest jakaś namiastka ENS. Nic nie wiem o tym aby inny operator proponował
    taką usługę jak Era.