  • 11. Data: 2010-11-02 12:42:06
    Temat: Re: Era bład w umowie.
    Od: "grin" <s...@a...er>

    news:iap0of$k63$1@news.onet.pl...
    > Ale 3 lata minely, czas bylo podjac kolejna decyzje .. i znowu wypadla Era
    > :-)

    Mi jeszcze nie minęły i za jakiś czas będę podejmował decyzję
    Na razie eksperymentuje z mBank

  • 12. Data: 2010-11-02 12:56:23
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Gąska napisał:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od J.F.
    > z dnia: 2010-11-02 12:52:

    > raczej tacy, co kompletnie nie zdają sobie sprawy, jak Era robi ich na
    > najróżniejsze sposoby w ch... :]

    Ale to chyba kazdy operator tak robi. JAk kazdy "duzy" w tym kraju.
    Gdyby do wyboru byly nie 4 a 100 sieci to bylaby konkurencja i dbanie o
    malego nawet klienta. A teraz w d... maja, bo nawet 500 tys
    niezadowolonych jak odejdzie, to na ich miejsce przyjdzie 500 tysiecy
    niezadowolonych z innej sieci...

  • 13. Data: 2010-11-02 13:43:37
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od wuwuzela
    z dnia: 2010-11-02 13:56:

> [...]
    > o malego nawet klienta. A teraz w d... maja, bo nawet 500 tys
    > niezadowolonych jak odejdzie, to na ich miejsce przyjdzie 500 tysiecy
    to "inszy" fakt :] ale przy każdym przejściu rachunki spadają, a jak się
    siedzi w Erze to rosną :D

    Paweł

  • 14. Data: 2010-11-02 14:10:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wuwuzela" <w...@a...pl> napisał w

    > Ale to chyba kazdy operator tak robi. JAk kazdy "duzy" w tym
    > kraju. Gdyby do wyboru byly nie 4 a 100 sieci to bylaby
    > konkurencja i dbanie o malego nawet klienta.

    Sie myslisz. Praktyka to pokazuje - z 3 zrobilo sie kilkanascie i
    co ? I nic.
    Porzadna obsluga za drogo kosztuje :-( A przy pewnej ilosci
    klientow trzeba wprowadzic "procedury" i jest kiepsko.

    Chociaz .. TPostatnio w kontaktach jakas mila, nowe standardy
    korporacyjne, czy widmo wirualnej konkurencji zajrzalo powaznie w
    oczy ?

    J.

  • 15. Data: 2010-11-02 15:24:08
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-11-02 15:10:
> [...]
    >
    > Chociaz .. TPostatnio w kontaktach jakas mila, nowe standardy
    > korporacyjne, czy widmo wirualnej konkurencji zajrzalo powaznie w oczy ?
    ktoś jeszcze z Telekomuny korzysta? jak mają dwóch klientów to i daje
    się ich "miło" obsłużyć ;)

    Paweł