-
1. Data: 2009-07-11 13:03:07
Temat: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Od: <p...@g...pl>
Witam
Pod koniec marca tego roku podpisalem umowe z Era w sklepie internetowym.
Kurier zabral podpisana umowe i oczekiwalem na aktywacje numeru.
Przez okolo 3 miesiace byla kompletna cisza dzwoniac do konsultantow Ery
uzyzkiwalem odpowiedz iz numer nie jest aktywny bo nie podpisalem umowy.
Na poczatku lipca ERa sobie jednak o mnie przypomniala i raczyla wlaczyc mnie
do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy
moge zerwac umowe?? bez konsekwencji??
Pozdrawiam
Przemek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-07-11 13:40:24
Temat: Re: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Od: "Strielok" <m...@w...pl>
Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h3a2ib$jm5$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Pod koniec marca tego roku podpisalem umowe z Era w sklepie internetowym.
> Kurier zabral podpisana umowe i oczekiwalem na aktywacje numeru.
> Przez okolo 3 miesiace byla kompletna cisza dzwoniac do konsultantow Ery
> uzyzkiwalem odpowiedz iz numer nie jest aktywny bo nie podpisalem umowy.
> Na poczatku lipca ERa sobie jednak o mnie przypomniala i raczyla wlaczyc
> mnie
> do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy
> moge zerwac umowe?? bez konsekwencji??
>
> Pozdrawiam
> Przemek
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/
Jak pracowałem w erze to operator miał na to 5 dni i jeżeli w ciągu tych 5
dni nie uruchomił nr, to klient mógł bez żadnych konsekwencji wypowiedzieć
umowe operatorowi.
Pzdr
Strielok
-
3. Data: 2009-07-11 13:44:22
Temat: Re: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Od: "Baluu" <b...@o...pl>
W regulaminie masz kolego zapis:
http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
s/shop/regulamin_sklepu_internetowego_era.pdf
lub
http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
s/shop/regulamin_telesprzedazy_v_0.3.pdf
5. W przypadku towarów dostarczonych przez firmę kurieską bezpośrednio na adres
deklarowany w zamówieniu karta SIM zakupiona wraz z telefonem znajduje się w stanie
uniemożliwiającym wykonywanie połączeń i korzystanie z innych usług
telekomunikacyjnych. Aby w pełni aktywować kartę Klient powinien wykonać połączenie
na dedykowany numer (22 413 3330) i podać w samoobsługowym systemie automatycznym
numer telefonu, który chce aktywować. W przypadku podania poprawnego numeru zlecenie
zostanie przyjęte do realizacji i karta będzie aktywowana w terminie do 24 godzin.
Uwaga!: Jeżeli Klient nie dokona samodzielnej aktywacji karty w ciągu 10 dni od daty
otrzymania przesyłki to zostanie ona po tym czasie aktywowana automatycznie.
Sam nie aktywowales... A Era po prostu sie spoznila. -
4. Data: 2009-07-11 19:58:40
Temat: Re: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał
Uwaga!: Jeżeli Klient nie dokona samodzielnej aktywacji karty w ciągu 10 dni
od daty otrzymania przesyłki to zostanie ona po tym czasie aktywowana
automatycznie.
Sam nie aktywowales... A Era po prostu sie spoznila.
Po prostu 3 miesiące?
A wiesz, że parę miesięcy temu próbowałem w ten sposób aktywować kartę TT i
nie udało mi się to, ponieważ "ale przecież pan miesiąc temu rozwiązał umowę
na tym numerze!" - nowiuteńki zestaw startowy ze sklepu internetowego Ery.
W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie. Tak to
wygląda. Po prostu :P
Maciek.
-
5. Data: 2009-07-11 20:05:38
Temat: Re: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
Od: Piotr M <x...@x...xx>
Maciek pisze:
> W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie.
Nie tylko w Erze. Czynnik ludzki, to tylko uśmiech w kontakcie
bezpośrednim..
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."