  • 1. Data: 2009-07-11 13:03:07
    Temat: Era aktywacja numeru po 3 miesiacach od podpisania umowy.
    Od: <p...@g...pl>

    Witam

    Pod koniec marca tego roku podpisalem umowe z Era w sklepie internetowym.
    Kurier zabral podpisana umowe i oczekiwalem na aktywacje numeru.
    Przez okolo 3 miesiace byla kompletna cisza dzwoniac do konsultantow Ery
    uzyzkiwalem odpowiedz iz numer nie jest aktywny bo nie podpisalem umowy.
    Na poczatku lipca ERa sobie jednak o mnie przypomniala i raczyla wlaczyc mnie
    do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy
    moge zerwac umowe?? bez konsekwencji??

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2009-07-11 13:40:24
    Od: "Strielok" <m...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie
    > do swojej sieci. Czytalem w regulaminie ze ma na to 14 dni roboczych , czy

    Jak pracowałem w erze to operator miał na to 5 dni i jeżeli w ciągu tych 5
    dni nie uruchomił nr, to klient mógł bez żadnych konsekwencji wypowiedzieć
    umowe operatorowi.

    Pzdr
    Strielok

  • 3. Data: 2009-07-11 13:44:22
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    W regulaminie masz kolego zapis:

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/shop/regulamin_sklepu_internetowego_era.pdf

    lub

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/shop/regulamin_telesprzedazy_v_0.3.pdf

    5. W przypadku towarów dostarczonych przez firmę kurieską bezpośrednio na adres
    deklarowany w zamówieniu karta SIM zakupiona wraz z telefonem znajduje się w stanie
    uniemożliwiającym wykonywanie połączeń i korzystanie z innych usług
    telekomunikacyjnych. Aby w pełni aktywować kartę Klient powinien wykonać połączenie
    na dedykowany numer (22 413 3330) i podać w samoobsługowym systemie automatycznym
    numer telefonu, który chce aktywować. W przypadku podania poprawnego numeru zlecenie
    zostanie przyjęte do realizacji i karta będzie aktywowana w terminie do 24 godzin.
    Uwaga!: Jeżeli Klient nie dokona samodzielnej aktywacji karty w ciągu 10 dni od daty
    otrzymania przesyłki to zostanie ona po tym czasie aktywowana automatycznie.

    Sam nie aktywowales... A Era po prostu sie spoznila.

  • 4. Data: 2009-07-11 19:58:40
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał
[...]

    Po prostu 3 miesiące?
    A wiesz, że parę miesięcy temu próbowałem w ten sposób aktywować kartę TT i
    nie udało mi się to, ponieważ "ale przecież pan miesiąc temu rozwiązał umowę
    na tym numerze!" - nowiuteńki zestaw startowy ze sklepu internetowego Ery.
    W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie. Tak to
    wygląda. Po prostu :P

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-07-11 20:05:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Maciek pisze:

    > W Erze jeśli coś nie zadziała automatycznie, to działać nie będzie.

    Nie tylko w Erze. Czynnik ludzki, to tylko uśmiech w kontakcie
    bezpośrednim..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?