    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era G1 pare uwag o nim i widzety must have (wideo)
    Date: Tue, 29 Sep 2009 20:01:13 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:

    >>> Moze cos z sensem ?
    (...)

    > Marudzisz jak stara panna.
    nigdy bym na to nie wpadł. szczególnie wtedy gdy zdawałem mature z
    polskiego. ciekawe jak by zareagowała moja polonistka, gdybym oskarżony
    o niechlujność odparł: marudzisz :)

    > No pewnie .... nic a nic nie rozumiesz z blogow i youtuba.
    racja. niewiele. najbardziej nie kumam naszej kalsy :)
    > Jakbym mial wynajac modelke,
    sądząc po obrączce możesz poprosić o pomoc swoją żone. Nie sądze ze
    pracuje jako murarz i wstydzi sie pokazać dłoni przed kamerą.

    > zrobisz rezyserke czytac z promptera
    > i na dodatek jeszcze montazyste i dzwiekowca to poszedlbym z torbami.
    Dawno dawwno temu na windowsie był Virtual dub. z 30 minut nagrania
    wytnij zbędne rzeczy, to co pozostanie samo sie sklei w jedną całość.
    melodyjka - jakakolwiek, od biedy ptaszki.. a przeczytać napisany tekst
    - kolejne 30 minut roboty..
    > Twoje uwagi sluszne by byly jedynie do filmow z portali zarabiajacych
    > krocie. Ale pewne rzeczy mozna poprawic oczywiscie szczegolnie
    > poprawcowac nad szczegolowym "planem scenariuszem w punktach". To sie
    > zrobi przy Donucie

    popatrz na ten film. Co prawda ONI na tym zarabiają, ale film jest
    zrobiony starannie. Oceniam to jako ktoś kto ma srednie pojęcie o
    telefonach i znikome o sztuce filmowej.
    http://www.youtube.com/watch?v=8W2KvYkQrnM

    ToMasz

    PS. Ktoś napisał ze robisz dobrą robote. Znowu moje zdanie jest takie,
    ze dobra ta robota nie jest. Niemniej jednak, w paktyce, (prawie)tylko
    dzieki Tobie ta grupa ma jakiekolwiek pojęcie o iphonach i androidzie.
    Potwierdza to niestety jedną z moich tez, ze o ile PDA zWM to sie kupuje
    zeby coś na nim zrobić to iphona raczej po to zeby go miec takim jak go
    Steve stworzył.
    Tak wiec jeśli popracujesz nad mniej szczeniackim stylem argumentowania,
    to moze społeczeństwo doceni Twoją niemałą wiedze w temacie iP/android.
    Czego ja Ci szczerze życze.
    Powodzenia i nie irytuj sie.