  • Data: 2009-09-28 20:59:55
    Temat: Re: Era G1 pare uwag o nim i widzety must have (wideo)
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle merytoryczny, rozwinieta teza i uzasadnienie.
    tak. czego Ci brakuje?
    > Moze cos z sensem ?
    Widziałeś kiedyś subiektywną ocenę bez sensu? (pytam naprawde)

    Zakładając ze nie masz ochoty na pyskówke ale chcesz uzasadnienia
    surowej oceny postarałem sie ją uzasadnić:
    0:26 dysty, dysty, sprzedawcą.
    NAprawde to najważniejsza informacja dla nabywcy...
    0:30 dwie... pare uwag. Telefon jest stosunkowo brzydki. (tak, to
    niebywała zaleta, Nie wspominając o tym ,ze bez tego testu ewentualny
    nabywca nigdy by sie nie dowiedział jak wygląda G1 i czy jest brzydki
    czy ładny.)(koljenej uwagi, punktu sie nie doczekałęm :))
    1:44 Proszę posłuchać to co sie bedzie działo. - ja bym powiedział
    proszę zwrócić uwagę na dzwieki... (chyba ze ta bateria miała wystraszyć
    widza, a TY budujesz napięcie :)
    1:55 słyszeliście te dzwieki? Albo "państwo" albo "ziomale". Trzeba
    zachować konsekwencje
    2:00 eeee
    2:03 eeee
    2:22 karta si, pamięci znajduje sie tutaj (przepraszam a gdzie sie ma
    znajdowac? w du.... zaczy w oku? jak już "coś" opisujesz to wystrzegaj
    sie zaimków, bo wyglada to jak "zamotanie" dziewczyny która sprzedaje
    telefony w markecie)
    2:38. stół widze. główny bohater uciekł z planu filmu. prosimy n3310 na
    zastępstwo. :)
    2:51 Wszystko co do tej pory widziałem nie niosło istotnych informacji,
    każdy wie ze gdzies jest bateria, klapka, sim i SD. gdzie? a kogo to
    obchodzi? brzydki? dla mnie bardzo ładny! Teraz mógłby sie zacząć ten
    test, ale mnie sie niechce juz kontynuować recenzji. wybacz.
    pare "cytatów" (bo mogą być nieprecyzyjne,ale chodzi o fakt) z pamieci:

    ekran przychodzi
    wydarzenia które wydarzyły sie
    musicie zainstalowac.... no jak by ktos z WM powiedział ze musisz coś
    zainstalować to być suchej nitki nie zostawił
    słyszymy: wyłANczanie !!!! a w pasku już po polsku : wyłączanie
    Widać nazwiska z ksiażki telefonicznej, obgryzione skórki na palcach...
    Aplikacje które musicie mieć są to ikonki....
    Aplikacja nazywa sie.. nazywa sie... zaraz zobaczymy w markecie.
    7:41 ikonka yyyyyy yyyyy

    wystarczy.
    (zakładam ze Ty wykonałeś to filmik, jak nie to przekaż autorowi)
    JAkbyś poprosił jakąś kobiete z pomalowanymi paznokciami, zeby pokreciła
    telefonem w dłoniach, wykonała 10 Twoich poleceń ( typu otwórz, przesuń
    uruchom....) następnie powycinał potrzebne 5 sekundowe ujęcia, zmonował
    z muzyką w tle, dodał komentarz czytany z kartki - bedzie o 90% lepiej.

    ToMasz
    Powodzenia, szczerze, bo mam nadzieje ze przed andriodem przyszłość!