  • 21. Data: 2013-01-22 23:52:09
    Temat: Re: Epidemia grypy i dmuchanie w alkomat
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 stycznia 2013 (22:00:42) napisano:

    > Wirus grypy w powietrzu żyje kilka sekund.

    Jakieś źródło?

    Wirusy z definicji nie żyją.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 22. Data: 2013-01-25 15:40:56
    Od: j...@g...com

    A na www.alcoblow.pl twierdzą, że nie zaraża i robili jakieś testy. Prawda to?

  • 23. Data: 2013-01-25 16:18:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Jan 2013 06:40:56 -0800 osobnik zwany janczewska.n
    napisał:

    > A na www.alcoblow.pl twierdzą, że nie zaraża i robili jakieś testy.
    > Prawda to?

    a co maja napisać? "Nasz produkt jest zagrożeniem dla zdrowia. nie
    uzywajcie go!"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2013-01-26 01:39:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2013, j...@g...com wrote:

    > A na www.alcoblow.pl twierdzą, że nie zaraża i robili jakieś testy. Prawda to?

    Pewnie po przepłukaniu alkoholem (urządzenia i ust) bakterie padną,
    w końcu grypa to nie "niezniszczalna" żółtaczka.

    pzdr, Gotfryd