  • 1. Data: 2013-03-03 12:20:09
    Temat: Enter = submit pod IE10, jak to zrobić?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy da się jakoś zmusić IE10 aby submitował formularz tak jak IE9 to
    robił? Chodzi o reakcję na enter.

    <form id="form">
    <input type="text">
    <input type="text">
    <button type="submit"></button
    </form>

    Nie działa nawet document.getElementById("form").submit() wykonany na
    poszczególnych polach tekstowych w reakcji na enter. O co tu chodzić może?

    Marek

  • 2. Data: 2013-03-04 09:00:13
    Temat: Re: Enter = submit pod IE10, jak to zrobić?
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 03.03.2013 12:20, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Nie działa nawet document.getElementById("form").submit() wykonany na
    > poszczególnych polach tekstowych w reakcji na enter. O co tu chodzić może?

    Zmień <button> na <input type="button">, a z tego co pamiętam, to nawet
    <button type="button"> powinien zadziałać

    --
    td

  • 3. Data: 2013-03-04 15:00:52
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-04 09:00, TOUDIdel pisze:

    > Zmień <button> na <input type="button">, a z tego co pamiętam, to nawet
    > <button type="button"> powinien zadziałać

    Wiele stron, które normalnie używałem przestało działać w nowym IE z
    enterem... Nie rozumiem co komu w M$ przeszkadzała reakcja na enter.

    <button type="button"> nigdy nie reagował na enter w polu tekstowym,
    przynajmniej nie pamiętam aby pod IE tak było. Zresztą nie byłaby to
    właściwa reakcja. Mogę faktycznie powrócić do <input> lecz zastanawiam
    się czy to właściwa droga. Z jednej strony należy dbać o komfort
    użytkownika strony WWW a z drugiej może lepiej trzymać się standardów i
    nie przejmować się tym, że jakaś przeglądarka nie radzi sobie z nimi.
    Ludzie zniechęcą się do niej i przestaną używać...

    Marek

  • 4. Data: 2013-03-05 10:08:12
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2013-03-03 12:20, Marek pisze:
    > Czy da się jakoś zmusić IE10 aby submitował formularz tak jak IE9 to
> [...]

    SOA#1

    Uzylem dokladnie Twojego przykladu z doctypem HTML 5,
    IE 10 w trybie standardow, Win 7

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2013-03-06 23:04:56
    Od: NotBear <p...@i...pl>

  • 6. Data: 2013-03-07 00:59:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-06 23:04, NotBear pisze:

    > SOA#1
    >
    > Uzylem dokladnie Twojego przykladu z doctypem HTML 5.
    > IE 10 w trybie standardow, Win 7

    Nawet nie wiedziałem, że wypuścili wersję IE10 dla W7 :-)

    Czyli to wina środowiska + IE10. Mam dwa różne komputery w zasięgu
    (Intel i AMD), oba pod W8 i na obu tak się dzieje jak pisałem. Byłem
    przekonany, że to ja jakiś błąd robię a tymczasem mnóstwo ludzi to
    przerabia:

    http://www.google.com/search?hl=pl&q=ie10+button+sub
    mit

    Marek

  • 7. Data: 2013-03-07 10:58:38
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2013-03-07 00:59, Marek pisze:
    > Nawet nie wiedziałem, że wypuścili wersję IE10 dla W7 :-)

    Swieza sprawa.

    > Czyli to wina środowiska + IE10. Mam dwa różne komputery w zasięgu
    > (Intel i AMD), oba pod W8 i na obu tak się dzieje jak pisałem.

    Z ciekawosci dorwe sie do komputera z W8 i potestuje. IE odpalasz w
    trybie desktop czy Metro?

    > [...]tymczasem mnóstwo ludzi to przerabia:
    > http://www.google.com/search?hl=pl&q=ie10+button+sub
    mit

    Przegladalem pobieznie, przyznaje, ale nie znalazlem informacji, ze ktos
    ma problem z enterem. Widzialem problem z kontrolkami asp.net i problem
    ze zdarzeniami w JS.

    --
    NotBear

  • 8. Data: 2013-03-07 16:29:30
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-07 10:58, NotBear pisze:

    > Z ciekawosci dorwe sie do komputera z W8 i potestuje. IE odpalasz w
    > trybie desktop czy Metro?

    Desktop. W trybie metro nie używaj tej przeglądarki. Wtedy nic w niej
    nie działa. Jest to odpowiednik IE 2.0 góra.

    Pierwszy z brzegu:
    http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/333310-P
    roblems-posting-in-IE10-Windows-8

    Marek

  • 9. Data: 2013-03-07 16:54:38
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2013-03-07 16:29, Marek pisze:
    > Desktop. W trybie metro nie używaj tej przeglądarki. Wtedy nic w niej
    > nie działa. Jest to odpowiednik IE 2.0 góra.

    Zaluje, ze nie moge sie pochwalic, ale testowalem w obu trybach m.in.
    dosc skomplikowane interfejsy aplikacyjne, w tym jeden apple-style z
    mnostwem cieni, zaokraglen i tego typu ozdobnikow, do tego mnostwo JS
    grzebiacego po dokumencie i nie zauwazylem problemow, wrecz przeciwnie -
    nareszcie IE zaczelo wydajnosciowo doganiac reszte swiata.

    Za to rwalem niemal wlosy z glowy zanim doszedlem jak przywrocic wersje
    Metro po przelaczeniu na desktop :-)

    > http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/333310-P
    roblems-posting-in-IE10-Windows-8

    Moze Ci juz google podpowiada bardziej dopasowane wyniki, bo ten link w
    ogole sie u mnie nie pojawial :-) Obadam na W8, dam znac.

    --
    NotBear

  • 10. Data: 2013-03-07 23:08:13
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2013-03-07 16:29, Marek pisze:
    > Desktop.

    Taki form w IE10@W8, desktop mode
    http://sisowcy.info/works/ie10/

    Dziala po klepnieciu entera. Zapytanie polecialo poprawnie:
    http://sisowcy.info/works/ie10/submit.png

    --
    NotBear