  • 11. Data: 2014-05-17 18:35:32
    Temat: Re: Energy saver
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:424f7745-6c5e-4a91-a3bb-f3ce1b0d9860@googlegrou
    ps.com...

    Z czarną listą sposób byle jaki. Oni drugi raz nie dzwonią jak pogonić.
    Przynajmniej z tego samego numeru. Mam ze dwa takie dziwne telefony rocznie.
    Dla dwóch nie warto nic robić.

    =====

    Pozostaje jeszcze wirtualny plonk - po prostu pamiętam, z jakiej puli
    numerów kto może do mnie dzwonić i nie odbieram. Bo i już niejeden po
    kilka(naście) razy dzwonić potrafił. Jest pewna prawidłowość w tym, jaki
    numer się pokaże - pewne elementy bezpośrednio, lub w inny sposób wspólne,
    mogę działać również na wzorcach typu "numer zaczyna się od...", "numer
    kończy się na...", "numer zawiera...". Z Poznania niemal wszyscy walą z
    61222xxxx, więc taki wzorzec wpiszę i mam spokój.. Wiadomo, że wszystkich
    chujów tak nie złamię, ale może choć kilka wypadnie ze szpary i spuści się w
    niebyt... Jak jestem w "pracy", to jest to dla mnie istotna właściwość - tu
    dodzwaniać mają się tylko osoby, które naprawdę mają coś istotnego. Mogę też
    odwalać anonimowe i to nawet, gdy na sieci tego nie zablokuję.
    Zobaczymy, na razie za krótko mam aparat i za rzadko dzwonią... ale jak już,
    to w środku czasu zajętego jest to mocno niepożądane nagle wysłuchiwać
    zaproszeń na darmowe badanie/prezentacje/kordełki (tak, czeski błąd celowy).

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.