    From: WIR <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Enduro lub supermoto do 13tys zł
    Date: Wed, 25 Feb 2009 02:26:03 -0800 (PST)

    Hej,

    Mam DRZ 400 SM - do zabawy w terenie stanowczo nie polecam (chyba,ze
    zabawa to krecenie bakow na piachu, bo podjechac po blocie pod gorke
    nie da rady na tych oponach), ale do przebijania sie przez korki +
    totalnej radochy z jazdy jak najbardziej.
    Do 13 tysiecy powienienes cos z okolic 2004-2005 znalezc (chociaz w
    sumie eur teraz wysoko stoi wiec moze 2002-2003 bardziej).
    Wzrost raczej nie bedzie ci przeszkadzac (mam 177 i nie sadze, zeby
    dodatkowe 6cm powodowalo jakas niewygodna pozycje) ale nie wiem, czy
    przy twojej masie nie bedzie problemow. Sprzet jest na tyle lekki, ze
    kazde przesuniecie dupska do tylu,przodu albo na boki juz wplywa na to
    co sie dzieje.
    Jezeli DRZ 400 bedzie dla ciebie za slabe, to celuj juz bardziej w
    KTM'y - bo XT 660 mimo wiekszego silnika i wiekszej mocy jest w
    odczuciu bardziej mulowate od DRZ'ty.

    Pzdr,

    WIR